kyssegal Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 hei, håper noen kan svare på det her, vært borti det før eller noe. jeg kom på sykehuset igår kjenner dårlig med liv i uke 33. tok hjertemåler, den var helt bra. tok ultralyd og da sa ho dama ho var redd at det var for lite fostervann. de skulle ringe i dag så jeg fikk ny time å måle det vannet. eneste ho sa var at de måtte følle med at det ikke blir mindre. Men hva skjer om det blir mindre?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Fostervannet fronyer seg hele tiden, derfor kan det godt hende at du har mer neste måling. Jeg hadde lite fostervann sist, begynte med oppfølging på sykehuset i uke 36. Da var vi først inne en gang i uka for måling, deretter annenhver dag. For min del ble det ikke mer fostervann, men heller ikke dramatisk mindre. Da termin var nådd valgte de å sette i gang fødselen pga lite fostervann. Dette hadde ikke påvirket min sønn i det hele tatt. I forrige svangerskap var den største lommen de fant 4 cm, denne gang fant de 4,5 cm. Skal helst være over 5, sa de til meg i alle fall. Lykke til, det går nok bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå