AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hva er det som gjør at man drømmer så innmari om babyen og fødsel og amming for tiden, da..? I går drømte jeg at jeg fikk en baby som så ut som den kom fra sri-lanka (både jeg og pappan er norske) og den ville ikke være baby lenge, vokste fort å begynte å snakke mens jeg amma den..!!?? I natt drømte jeg at jeg kom for sent til min egen fødsel og at barnet var operert ut og hadde stifter i hodet og jeg hadde stygge stifter på magen..!!? Hjelpes så fæælt!
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Huff det høres ikke hyggelig ut. Men det er veldig mange som har sånne merkelige og uhyggelige drømmer i svangerskapet. Det kommer nok av at hodet blir så proppfullt av alt som har med barnet å gjøre. Man går med så mange tanker, følelser, spørsmål og bekymringer at hodet klarer ikke å legge det fra seg og dermed dukker det opp som rare drømmer om natten. Det er ikke farlig og absolutt ikke et tegn på at det er noe feil med deg eller babyen din. Bare høy tankevirksomhet i en litt hormonelt forvirret kropp. Prøv å snakke med noen eller skrive opp ting du tenker på eller lurer på, så kanskje det blir mindre rare drømmer.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 hei.. jeg tror det kommer av forløsninger.. underbevistheten jobber når du sover.. og det er drømmene vi får. alle har frykt osv ang fødsel og kommende rollen som mor osv, og underbevistheten lagrer alt dette, og jobber med det mens det sover så den ikke blir forstyrret av bevistheten... jeg og har endel drømmer, om for tidli fødsler osv...er lite morro, men på en måte føler jeg meg lettere, for jeg !"vet" jeg får det litt mer ut av systemet etter en drøm.. skriv ned alle drømmene dine nå, som det første du gjør om morgnene som en dagbok. det kan være morro å lese senere, og du kan etterhvert kanskje se mønster i drømmene dine, som kan gjøre det lettere å forstå hvorfor du drømmer nettop det du drømmer... om du er veldig plaget, kan en drømmefanger være å annbefale. har en selv og det har hjulpet meg masse...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 Takk. Så godt å bli tatt seriøst egentlig. Mannen bare ler av det og si er at det var jommen crazy.. Men det er jo ikke så godt å oppleve akkurat...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 nei, det er ikke alltid like lett å forholde seg til dem. særlig om man ikke forstår de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå