Gå til innhold

frustrert... (samme som skravle...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leier leilighet i sokkeletasjen på et hus og disponerer en uteplass utenfor huset. Nå har huseieren min kjøpt kanin som de bare har satt ned til meg...rett utenfor soveromsvinduet mitt ! (på min uteplass)

jeg er kjempeallergisk og kan derfor ikke ha vinduet åpent en gang.

dessuten har vi blitt vekt før sju de siste dagene av at datteren deres står å skråler utenfor og leker med den forbanna kaninen.

de har gitt beskjed om at de skulle kjøpe kanin, men den skulle stå på oversiden av huset IKKE hos meg !!

fikk heller finne meg et nytt sted å bo da fikk jeg beskjed om da jeg spurte om de kunne ha den ett annet sted! er visst utrolig vanskelig å ta hensyn ! !

måtte bare få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo gi de klar beskjed. De har brutt en avtale, og det er vel ditt uteområde? Som du skal disponere?

Skrevet

ja...jeg skulle disponere det. eneste er at gutten deres har inngang nede så han får gå ut og inn der... og synes jo ikke det er noe særlig med jenta deres som da tar seg store friheter med å være her hele tiden og faktisk går inn til meg hvis døra står åpen (hun er snart12 så hun burde vite det ikke er greit, spesiellt etter å ha gitt beskjed flere ganger)

Skrevet

Da er de hensynsløs og useriøse.

Hvorfor kan du ikke flytte?

Prøv å snakke med de en gang til

Skrevet

må nok ta en tur opp i ettermiddag igjen ja..

har lett etterleilighet lenge her, men er ingen ting på leiemarkedet nå...

håper det kommer til sommeren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...