Mor-Marthe Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Noen her som bruker elektrisk brystpumpe? Og synes det fungerer godt? I såfall, hvilket merke? Jeg brukte Avent sin håndpumpe sist gang jeg ammet, men det tok fryktelig lang tid og var ganske vond synes jeg. Noen som har prøvd den elektriske??
75 modell og mamma til 6 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 elektrisk er å anbefale, da kan du massere ut meken samtidig. Bruker medela jeg, på St Olavs hospital også forsåvidt...
ts&hl mamma Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hei, jeg har god erfaring med elektrisk pumpe, brukte det da jeg fikk førstemann også. Jeg foretrekker Medela sin modell. Den minste tror jeg heter Medela Mini Electric og koster rundt 6-700 kroner.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Bruker Chiccos manuelle (250,- på apoteket) og den virker fint den! Pumper meg kanskje to ganger i uka og da synes jeg det ble litt mye å betale 1600,- for en elektrisk.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Hadde også avent sin manuelle - tok såååå laaang tid! Pumper ofte nå og git på flaske, så jeg kjøpte medela mini electric double (eller noe i den duren...), er ialle fall to pumper - kostet 999 på alliance apotek. veldig fornøyd med den - og så går det jo dobbelt så fort
jentebaby i hus Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Hei. ts&hl mamma Hvor får du kjøpt Medela Mini Electra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå