3 prinser <3 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Først lurer jeg på hvor mange kaker man bør ha til 15gjester. De kakene som er i boks er marsipankake, Pavlowa og kransekake. Hva slags andre kaker er å anbefale?
Trillian Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Noe med sjokolade :-) Jeg er sjokoholiker, da ... Beregner man ikke vanligvis 12 kakestykker på en sånn vanlig kake? Vil ikke tro gjestene spiser mer enn 4 kakestykker hver vel? 4 kaker pluss kransekake ville jeg ha satset på tror jeg ...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Sjokoladekake er et must på ethvert kakebord syns jeg. Velg en enkel sort. Gjerne sånn skuffekake. Lett å putte i fryseren om det blir for mye også. Og ostekake pleier å være suksess. Hvis du kjøper en litt kul form og lager den opp ned får du på en måte bilde i geleen også.
bbk og 3 håpefulle Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 sjekk detsoteliv.no mange gode kaker!!! tradisjonelle kaker som suksess-terte og verdens beste er jo gode. enig i sjokoladekake. finnes noen gode på siden jeg gav deg..... tror 4 kaker og kransekake holder. blir alltid mye igjen. et tips er å be barselgjengen (hvis du er i en da) til kaker på formiddagen etter...da går det gjerne unna!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Vi hadde sjokoladekake, marsipankake, svinekam og en fromasj med jordbær + gele til barna. Var 14 voksne og 5 barn, hadde sikkert 3 kaker igjen.. Regner 16 biter på en kake ( 24 cm form) Men man må jo ha litt forskjellig så det blir jo alltid alt for mye..
3 prinser <3 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 Tusen takk for veldig nyttig link "bbk og 3 håpefulle". Der var det mange gode kaker, og fant en som ropte til meg med en gang. Blir en sjokoladekake og ostekake. Blir mye kaker, men får be på etterpålag tror jeg. Greit og ha litt å velge i å. Det som er litt synd er at jeg kommer til å ha tilgang til kaker lenge framover. Ikke bra!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Kakesorter som eg vil ha i dåpen: - Verdens Beste. - Ostekake - After eight kake - Fromasje-kake - Sjokolade-kake - Marsipankake med banan og jordbær fyll *namnam* - Eplekake I tillegg skal eg ha gele, me vanilje saus:) Eg elske gele, og d gjør ungan også, så da skal eg ha: Stikelsbærgele, jordbærgele, og sitrongele! D e nesten gelen som eg glede meg mest tell!!:) *namnam*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå