Gå til innhold

Ser på video av Beyonce og Shakira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke vært lov å vise to så flotte babes sammen på en musikk video!! Blir aggressiv her jeg sitter blekfet og slapp.. De er sikkert pene i joggedress uten smike også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er nyyydelige.. regner m du ser på "beautiful liar" ? Hehe..

Men, vi er gravide.. og d er ikke de :DD Hahe.. Ikke at d er noen trøst men :)

Skrevet

spørr du meg er de opp-pynta doller, og langt fra pene.. men det er meg..

trøst deg med det at med så mye sminke, ser de IKKE ut om du ser de en søndag sminkeløs og jævli...

hiss deg ned og trøst deg med at du er naturlig og antageli utroli pen der du sitter gravid..^^ nyt den fine dagen, og tenk pent om deg selv^^

Skrevet

huff, vill du med vilje gjøre deg deppa..?. hehe

Skrevet

Det er jo sant, men synes de er pene til tross for det jeg da.

Men, helt sikker på at vi kunne blitt like pene :DDD (de ser jo ikke sånn i virkeligheten, i dagliglivet :))

Skrevet

He, he var ikke noe trøst det nei!! Spesielt ikke etter at jeg snart har spist opp en plate med påskesjokolade (kjøpt på halvpris etter påske) så snart kan jeg ikke skylde på graviditeten for at jeg er småfeit :-) Skal få kaffe gjester snart så jeg satt frem litt på bordet, men blir nok bare kaffe på gjestene i dag vist.

Thi,hi mannen min skal ikke få lov å se på den videoen i hvertfall:-)

Skrevet

nettop malla.. dessuten har de og folk som sminker de opp og bestemmer hvordan de skal se ut og te seg...

synes nesten synd på dem og er over takknemmelig for min kropp når jeg ser dem, egentli. må være tungt å holde seg ved like for å ikke bli "kastet" ut av bransjen.. trene hele tiden, ikke spise hva de vil, ikke ha på hva de vil omtrent, osv...

nei, glad for å være normal med litt cellulitter på rompa, og alt for små pupper..

Skrevet

Neida blir ikke deppa sånn på ordentlig!! Men er ikke bra å sitte i udusja joggebukse og se på musikkvideo:-)

Skrevet

hehe.. bytt kanal @nne p@nne l@anne.. hehe..

Skrevet

Ja jeg tror jeg skal se litt på verdikanalen i stedet å få meg litt åndelig føde:-) Eller kanskje ikke!!

Skrevet

hehehe...

Skrevet

Enig i det egentlig, for jeg er opptatt av en helt annen livskvalitet.. :D

Alle er jo pene på hver sin måte:)

Tror vi har det mye bedre, uten all sminken, med god mat og sjokolade, gravide mager (m litt ekstra rundt omkring:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...