haater husarbeid Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Vi blir holdt våken fra en til opp til flere timer midt på natta. Baby jodler, turner og til slutt skriker og så hyyyler. Vi har prøvd det meste for å få han til å holde kjeft, men ingenting funker. Vi er så utslitte at vi vurderer å legge han ut på finn.no. Noen som har noen råd som faktisk har fungert?? eller litt trøst?? HELP!!
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hvor gammel er han ? Gutten vår torturerte oss i 1-2 timer hver natt fra 4,5 mnd til ca 7 mnd. Vi gikk inn, ga smokk og event. vann og gikk ut igjen (i begynnelsen satt jeg inne hos han til han sovna), gikk inn, ut igjen.....og sånn holdt vi på til han sovna. Tok han ikke opp av sengen, med mindre han ble helt fra seg. Han sang og turna og holdt på å drive oss fra vettet. Men så plutselig en dag sluttet det. Han begynte å sove uten å våkne en eneste gang på natten og gjør det fortsatt. Nå er han 11,5 mnd. Rundt den perioden så skjedde det mye med han. Han fikk tenner og ha utviklet seg veldig motorisk.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Prøv med Babysafe,da klarer han ikke å reise seg/snu seg. Dette gjorde vi,og etter det sov han myyyyye bedre.
snull Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Huff.....får litt dårlig samvittighet nå - for her sitter jeg og humrer ;-) Men det er bare fordi denne epoken for oss er over, og jeg nå kan se tilbake på det og faktisk le litt. Men der og da, de månedene det varte, var det rene skjære torturen ja! Snuppa hadde en slik periode fra hun var 4 - 6.5 mnd. Våknet i 2-3 tiden og hadde cirkus i sengen i 1.5 - 2 timer. I tillegg "sang" hun av full hals, så det var rett og slett helt umulig å sove. Men som en annen over her sier, så er det ofte i disse periodene de utvikler seg mest...tenner, de begynner åle seg framover, krype, og verden blir straks mer spennende..........så da må den utforskes også på svarteste natten! Men du, det er for en periode og det vil gå over !! Men jeg vet at det er kjempefortvilende og ikke minst slitsomt når det står på. Vi ga henne minimalt med oppmerksomhet, og jeg og pappan byttet på å gå å legge oss på gjesterommet disse månedene. Masse lykke til...om noen måneder ler du sikkert litt når du tenker tilbake....
haater husarbeid Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Han er snart 8 mnd og har begynt å åle seg, reiser seg ikke ennå, bare snur seg i senga. Bra at dere tok spøken, var litt redd for å bli halshogd pga finn.no kommentaren Håper virkelig at dette gir seg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå