mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Han gikk rett på rota og spurte hva de synes det var så så synd på ham,hva mener du,hva svaret han fikk.Han sa da hva han hadde hørt.De begynte å ro å si det at de viste ikke alt da,at de ikke viste at jeg hadde trygd osv og at det var synd hvis han måtte forsørge oss begge.Sambo mente da at de kunne pratet med oss om dette og ikke gå å snakke i krokene og desuten hvis vi hadde valgt at jeg skulle være hjemme,var det vårt valg og ingen som hadde noe med det å gjøre.De var jo enig i det da.Han fortalte at vi var såret over det vi hadde hørt og de beklaget at vi var blitt såret,men jeg føler de sa ting bare for å bli ferdig med saken.Skal bli rart å se om det blir noe mer ut av det. Søsteren var også intresert i å høre hvor vi hadde fått høre at de hadde diskutert dette,men det mente vi ikke hadde noe med saken å gjøre,så lenge de begge innrømet at dette var blitt gjort.Det som irriitre meg litt,er at vi får ikke ut av dem,hvorfor de i det hele tatt begynte å diskutere oss. Vel,det gjorde i allefall godt å få høre fra dem,hva de mente,er ikke fult så vondt nå,fått det litt ut,men såret over at ting skal skje bak ryggen vår,er jeg.Jeg lurer på hva annet som er blitt sagt,som vi ikke vet noe om. Vel,da håper jeg at dette blir siste tråden min om dette*S* ha en god dag alle sammen
♥Snulder Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ting løser seg hvis man går i front og sier i fra!! Det er bra dere tok tak i det! Jeg har lært og erfart at mennesker generelt kan få seg til og si og gjøre det utroligste! Ingenting forundrer meg lenger!
hypersusmor Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Som jeg skrev sist, samboeren din virker å være en knakende kjekk kar. Kjempebra at han tar det onde ved roten! Jeg håper søsknene han har forstått at de har oppført seg dumt og at dere alle får et godt forhold fremover. Du sier at du lurer på hvorfor søsknene hans begynte å diskutere dere i utgangspunktet. Det synes jeg ikke er så rart. Jeg har et kjempegodt forhold til min egen søster, men det hender allikevel at jeg diskuterer hennes gjøren og laden med mannen min eller venninnene mine. Ha en super dag!!
Gjest Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 så flott at han tok seg en prat med di =) kjempebra !! er veldig sårende slikt,og man blir gående å gruble om det ble sagt mer. men,hev deg over slike som diskuterer ting di slett ikke har peiling på. du har en mann som er gull verdt,han har deg,som også er gull verdt.og sammen skal dere kose dere masse =) klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Så flott at han har gjort det og at de har fått snakket ut om dette:-) Det at de har diskutert dere er nok ikke så uvanlig, vi snakker vel alle om familien vår med hverandre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå