Tiggywinkle Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Her i gården sliter vi skikkelig med puppeavvenning (som nevnt tidligere). Hun er overhodet ikke interessert i noe annet enn mamma om dagen...kan jo ha noe med tannfrembrudd også.. På lørdag skulle jeg i 40 årslag jentefest. Mannen min sendte meg avgårde, - hørte ingenting fra dem og regnet med at han hadde utført mirakler:-) den gang ei. Når jeg kom hjem kl.3 på natten lå hele gjengen oppi sengen vår - våkne. Lille tulla hadde nektet å ta noe annet enn bittelitt fra tåteflaske og holdt et leven uten like og vekket alle:-) Mannen hadde bitt tennene sammen og prøvd det han kunne, stakkar. Med mindre det skjer mirakler denne uken, må jeg nok avlyse helgen:-( Og den som jeg trenger mer enn noen gang. Men jeg avbestiller ikke før siste frist. Kanskje hun snur, og da kommer jeg. Men - vi prates nærmere.
Reveenka Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Oioi - skal krysse fingre! Er det et alternativ å komme, men reise hjem utpå kvelden (ikke så veldig kult, men da får du jo med deg litt kos)?
Tiggywinkle Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Har vurdert det også, men får så dårlig samvittighet av å la mannen være hjemme med henne...men jeg får se. Han er veldig for at jeg skal dra avgårde, vet jeg har gledet meg til det og i tillegg har han hatt en hektisk periode på jobb hvor mye hjemme har falt på meg. Har så lyst til å drikke vin og kose meg med alle dere flotte damer..:_)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Håper du kommer deg avgårde.Trist at en tur som en har sett frem til ikke blir noe av.Skall krysse fingrene for deg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Nei og nei og nei! Skal heie på at frøkna rett og slett bare har tullet med dere og at hun smiler fornøyd og tar flasken alikevel:-)) Heia heia heia!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå