elly belly Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Litt tøffe og ikke sånne traurige mammabukser med stor M. )
-Bobsi Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Kjøpte en fin hvit sommerbukse i lin på HM på lørdag, satt som et skudd. Ellers brukte jeg forrige gang lenge vanlige bukser som var litt lave på livet.
@nne p@ l@nne Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Kjøpte den buksa fra H&M i går jeg også:-) Ola buksene der synes jeg var kjipe!!! Men nå er jeg fryktelig sær når det gjelder klær også da!
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Mama licious har bra dongeribukser syns jeg ihvertfall! Gå inn på hjemmesiden dems, og se hvor nærmeste utsalgssted er
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg er jeansfreak og ville gjerne ha en slimfit -jeans, det fant jeg på P.O.P De var pene.
elly belly Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 Åååh, hvite linbukser er så SOMMER ) De er deilige og jeg må nok løpe i butikken å kjøpe en slik en jeg også. Jeg bruker mine Lee bukser som er lav på livet. Med strikk i livet og glidelåsen halvt åpen. Trikset er å bruke lange gensere. Hihi. Jeg har to mammabukser, men de kjennes litt stramme rett over venusberget, så de gidder jeg ikke bruke lenger. Takk for tipset.
elly belly Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 Ja jeg har et par slike jeg også fra PO.P. Men den strammer litt så den er ikke så god å bruke lenger. Men de ser ut som vanlige jeans og sånt liker vi. )
Solskinnsjenta Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Synes også dongeribuksene til mama licious er veldig fine. Med en fin topp som går over hele magen ser du ikke at det er mammabukser. Har fått kommentarer på om jeg ikke skal bruke mammabukser snart, og må dra opp toppen for å vise magebeltet =) Ikke er de dyre heller! Betalte 300 og 350 for mine! Billigere og finere enn HM.
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Et lite tips jenter: På p.o.p har de et slags "bredt belte" i bomull som man kan ha over de vanlige buksene. Det ser ut som om man har en litt lang singlet under genseren. Den bruker jeg flittig for tiden, for den holder opp buksa selv om knappene er åpne. Så da kan jeg bruke mine vanlige bukser lenge framover. Vet ikke om dere skjønte hva jeg mente, men de er helt geniale. Finnes i hvit og svart og koster 149 kr. Tror de kan være greie å ha en tid etter fødselen å når de vanlige buksene ikke går igjen i livet og...
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 http://www.minimundus.se/valkommen.htm gå inn på till mamma så ser dere et slikt belte jeg snakket om...
elly belly Skrevet 17. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2007 Så lurt, Tine79. ) Er det konfortabelt å ha på? Jeg får noia hvis noe strammer.
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 det er ikke stramt i det hele tatt! Det er helt genialt synes jeg! Har ei venninne som bruker det enda og hun har litt over en mnd igjen til termin bare. Men ikke kjøp den for stor bare, for da tror jeg ikke den holder buksa oppe... Jeg bruker m el l til vanlig i bukser, men har small i dette.
*RutIetutt* Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Mama-Licous har supre bukser til en enda suprere pris:o) Kjøpte meg et par stretch jeans som er smale i bena - superbehagelig på og kjempestilige! Ellers har jeg kjøpt en fin svart mamma-bukse på H&M - den sitter veldig fint...men jeansen jeg kjøpte der ble posete og stygg ganske med en gang:o)
Solstråle + 3 :) Skrevet 17. april 2007 #14 Skrevet 17. april 2007 Hva er adressen til p.o.p sine sider da?
Vi fikk en Jente! Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 H&M der kjøpte jeg en tøff bukse i dongeri stretch. Den var veldig god på og satt fint over rumpa og alt. Men OBS! dongeri utvider seg veldig! Det er sånt magebelte på den som også var veldig godt over magen, gir litt støtte. Virkelig å anbefale!
Raych Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Har kjøpt en kul dongeribukse på Polarn O. Pyret. Flere som har spurt hvor jeg har kjøpt den, da må jeg bare beklage og si at det er faktisk en mammabukse:) Behagelig er den også.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 http://www.suki.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=49 Sånne typer bukser liker jeg. Har kjøpt den, og den er helt utrolig stretchy og god!!
familien kaos- komplett Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 fant en olbukse på HM som var fin i fasongen, satt pent og var veldig behagelig. Utvidet seg til de grader, men kjørte den i trommel ettter vask 5-6 ganger, og nå virker det som den har sluttet å utvide seg... Har prøvd andre olabukser fra HM som ikke sitter fint, så de er ikke like alle samen! Har også brun linbukse som utvider seg ekstremt. Den i str under passet akkurat, men tenkte jeg skulle ha litt og vokse i og den jeg kjøpte satt også greit, men når jeg ser hvordan den vokser etter kort tids bruk burde jeg tatt den som satt akkurat.. Mamalicious bukse har jeg også prøvd, den satt fint i lårene og over rumpa, men var litt lav i livet, og hadde ikke så bred strikk som HM sine, de var derfor ikke fine til meg ettersom jeg har "lovehandles" som tøt ut på sidene:)
Mamman til Georg :) Skrevet 17. april 2007 #19 Skrevet 17. april 2007 Jeg har faktisk kjøpt både mamma tights og mamma olabukse på Lindex, og er superfornøyd med begge to
stima Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 jeg har vært over alt og de fineste har jeg funnet på lindex..de passet ihvertfall best til meg!
bellamamma Skrevet 17. april 2007 #21 Skrevet 17. april 2007 Jeg var og kjopte meg tre bukse pa GAP idag (bor i USA, dog). De var utrolig deilige og fine synes jeg. Vet ikke om de sender til Norge, men sjekk ut : http://www.gap.com/browse/division.do?cid=5997
Salto&lille flikkflakka Skrevet 18. april 2007 #22 Skrevet 18. april 2007 Noen som vet om P.O.P finnes i Trondheim? Evnt hvor man kan få kjøpt slike "belter" til å ha over buksene som Tine79 beskriver. De så både fine og behagelige ut )
Salto&lille flikkflakka Skrevet 18. april 2007 #23 Skrevet 18. april 2007 Skriver det så det kommer som siste innlegg også ) Noen som vet om P.O.P finnes i Trondheim? Evnt hvor man ellers kan få kjøpt slike "belter" til å ha over vanlige bukser som Tine 79 beskriver? De så både fine og behagelige ut )
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #24 Skrevet 18. april 2007 Aner ikke noe om POP, men har selv en tøff, lav mammabukse fra 2wear som jeg virkelig kan anbefale!
Propellmamma til 2 Skrevet 18. april 2007 #25 Skrevet 18. april 2007 Jeg sverge til Polarn o Pyret, samt magebeltet de har der som gjør at man kan bruke sine gamle klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå