Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hei! Vi fikk en liten gutt for en måned siden og verken far eller søsken til samboer har sendt et kort eller noe. De har så vidt hilst på lillegutt. Søstra til samboer har akkurat fått baby og jeg er i tvil om jeg skal kjøpe noe til dem.Vi bor i samme by. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en fin gave til dem og heve meg over det. Hva mener dere?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Det hadde i hvertfall jeg gjort. Kjøp noe fint, skriv et hyggelig kort og lat som ingenting.
Lille søtnos Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg ville nok også ha kjøpt noe. Alltid gøy å handle barselgaver. Når jeg gir det til andre er det ikke for å få noe tilbake.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hadde jeg også gjort, kjøp noe fint, trenger ikke være dyrt:) og skriv ett hyggelig kort:)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg ville nok også kjøpt noe. Men ikke så mye, siden du ikke har fått noe av dem. Jeg pleier å bort noe jeg har laget selv, f.eks et par strikka sokker el.l. hvis jeg ikke helt vet hvor mye jeg skal legge i gaven (ofte i tillegg til en body eller noe). Det er jo en ide hvis du liker å strikke. Skal på besøk til en venninne som nettopp har fått baby snart, og har ikke truffet henne siden jeg fikk selv (hun bor i en annen by). Kommer til å ha med en liten gave til dem selv om jeg ikke vet om hun kommer til å ha noe til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå