Gå til innhold

Når er det greit å ta av lua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "regelen" for når man må ha på babyen lue?

Skjønner at det antakelige er litt på skjønn, dvs. at det ikke blåser og at det må være varmt, men likevel, hvor varmt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de siste 2 dagene droppet lua og heller hatt på han hetta til hettegenseren sin. Det har vært så varmt og jeg merker at han blir slapp når han har på lue (blir for varmt). Nå har det ikke blåst så mye her i Oslo, bare en litt deilig bris.

Tror nesten du må se det an selv, kommer an på hvor varmt det er hos deg. Men jeg tenker at så lenge jeg aldri i livet kunne tenkt meg å gå med lue, så skal han få slippe også. Mulig at det kommer tilbake og biter meg i ræva seinere, men ser det litt an.

Skrevet

Vi bor også i Oslo og her har det vært varmt.. Når hun sover i vogna har hun ikke på seg lue, kun body og strømpebukse..(ligger i vårpose) men, blåser det veldig tar vi på en tynn lue.. Men, sånn som Viktoria (Fikk en gutt) sa så burde du se det ann, og avgjøre selv, for alle babyer er jo forskelige:)

Skrevet

Ja, vi tok også av lua inne i vogna i går. Var litt redd folk ville mene jeg var gal, men det var virkelig varmt.

Skrevet

Aldri..? Tror man bør ha på en tynn bomull/ull-lue til det blir temmelig varmt. I alle fall hvis de skal være ute av vognen, eller sitter i sportsvogn. Jeg ser for meg å ha den på helt til det er bikini-varmt. Får de først ørebetennelse blir de kanskje plaget med det resten av oppveksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...