Gå til innhold

UL i uke 13/14, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal på UL i dag, er 12+5 i dag, og lurer da på om det er innvendig eller utvendig, noen andre som har vært så tidlig, evt, hva så dere???

Gleder meg veldig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Jeg var på ultralyd i uke 12, det er fire uker siden nå. Jeg tok innvendig Ul, for da ser man mest. Jeg så en knøttliten gærning på 5 cm som sprella i vei:-). Var forundra over at man kunne se så mye så tidlig. Jordmor prøvte å ta utvendig etterpå, men da så man ikke så mye. Gled deg, det er en fantastisk opplevelse. Lykke til!! Stor klem fra meg.

Skrevet

Jeg fikk utvendig UL i uke 11 (som viste seg å være uke 9). Så veldig godt en liten reke med bittebittesmå "klumper"(hender) og et hjerte som dunka i vill fart :o) Det er helt sikkert en god del mer å se i uke 13/14 så du kan bare glede deg!! Utrolig å se den lille der inne uansett størrelse :o)

Skrevet

Hei! Var på ultralyd i uke 13 og det var utvendig UL. Veldig fint å se at det var liv der inne :-)

Skrevet

Takk for alle svar, gleder meg veldig, skal bli spennende :)

Skrevet

Hei!

Var på Ul i går, da var jeg 12+5:)

Da fikk vi se en liten krabat på 8 og noe cm... Hjertefrekvens på 158.

Den beveget seg, snudde seg helt rundt....

Legen sjekket nakkefolden, kikket på hjertet og hjernen.. Vi fikk se to hender og to føtter:)

En GOD opplevelse....

Lykke til:)

Skrevet

Glemte å si at det var innvendig ul, men det gjør ingenting:) bare gled deg til barnet dukker opp på skjermen:)

Skrevet

Jeg var på utvendig ul da jeg var akkurat 13 uker.. vi såg tydelig babysen der inne som bevegde seg i hytt og pine.. fikk se nærbilde av hånden og fikk også et kjempe bra bilde av ansiktet i profil.. kjempe arti.. i tillegg fikk vi vite at det blir en gutt:) så gled deg kjempe mye:o)

klem fra

Skrevet

Fikk du vite kjønnet allerede da????

Det håper nemlig jeg, men har hørt det kan være litt tidlig!

Skrevet

jepp.. men jeg var til en som var professor som er veldig dyktig.. men han sa at du kunne se forskjell på kjønn i fra 12 fullgåtte uker.. så kan hende du er heldig å får vite det..

Masse lykke til på ul.. du får gi en lyd når du er kommet tilbake:)

Skrevet

Min sa han ikke kunne se det på vår.... Men vi var der for fosterdiagnostikk, ikke for å se på kjønn i den omgang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...