tina 79:) Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Huff, da er årets mareritt igang for fullt. Utrolig slitsomt. Sitter med rennende nese og såre øyne. Var hos lege i går og fikk resept på nesedråper og øyedråper. Skal prøve å klare meg uten piller, siden vi bare kan ta de "gammeldagse" allergimedisinene som gjør deg sløv og utafor Orker ikke å være det i tillegg til å være sliten av graviditet. Så nå sitter jeg som en av de eneste i Oslo og hååååper på en regnskur. Det hadde vært så deilig!
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg håper det trøster deg litt at du er ikke alene om det? Jeg rakk i hvert fall akkurat å bli kvitt forkjølelsen jeg hadde slita med i flere uka nå før jeg måtte gå over på allergimedisinen. Grrrrrrr!
kokelimonke Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Har dere prøvd akupunktur? jeg tenkte å gi det et forsøk, har gått til aku tidligere i svangerskapet, nevnte allergi for akupunktøren og hun påsto det skulle hjelpe, verdt et forsøk hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå