dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 I dag er det skoledag... jeg gleder meg litt.... fine folk, artig fag, men jeg er ikke akkurat forberedt, og det kjennes ikke så bra.... men men. Jeg ønsker dere alt godt denne dagen, på jobbenene deres, med nyklipte hunder, og konfirmasjonsforberedelser, og syke menn, shopping av tunikaer, og ja.... jeg håper dere får en fin dag, både i trøndelag og i finnmark og i bergen og ålesund og stavanger og sandnes og oslo og bærum og moss og hamar og jessheim og rundtomsnurr! god klem fra
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ha en kjempefin skoledag, du flinke skolejente:) I dag har jeg begge gutta hjemme. Mellomste har sonde i nesen som måler magesyre. I tillegg har jeg bikkja til mormor. Jeg hadde håp om å få trene litt, men det ser ut til å gå i dass. Forening i kveld med gamle studentvenninner. Jiha!!!!!!!! Månedens høydepunkt. Glede glede glede glede glede:))
Reveenka Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 God morgen til dere også, jenter c";) Ser ut til å bli en knallfin dag i dag - og jeg har heeeelt fri til klokken kvart på to! Det er mange timer som skal fylles med det som faller meg inn underveis.............. mulig at det faller meg inn at jeg skal gjøre litt husarbeid, men det står ikke på listen over skal-ting i dag - så hvis jeg får fryktelig lyst gjør jeg litt, og hvis ikke er det helt greit det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå