Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som er på fødevest nå eller ska dit de nermeste dagene? jeg skal inn der i morgen skal ha keisersnitt da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal føde på vest her,men har ikke termin før 2 mai.

Skrevet

Har dere fått vite hvilken avdeling på føden/barsel dere skal på? Hmmm... Har ikke hørt et pip jeg, og er i uke 38.

Skrevet

Kommer an på hvor i byen du bor, eller i hvilken kommune om du bor utenfor.. Står en oversikt på nettsiden til sykehuset også

Skrevet

Det reagerte jeg også på at flere her inne visste på hvilken avd de skulle føde.Jeg var inne en tur på st olav på ctg og fikk vite det tilfeldigvis da. Virket som det var en selvfølge at jeg visste det!

Skrevet

Hi-hi-hi. Så bra det ikke bare var meg da! Sjekka på hjemmesiden nettopp og fant ut at jeg skal på Øst. Så nå vet jeg det. ;o)

Skrevet

Jeg skal på føde vest om to uker -flere?

Skrevet

Hvor står dette? Har prøvd å google men finner det ikke..

Noen som hadde orket å linke?:)

Skrevet

jeg skal føde på vest...termin er akkurat om to uker fra i dag...håper at jeg slipper og gå mye overtiden.

Skrevet

Hører at det kommer litt ann på hvor fult det er.

Venninna mi skulle føde på vest,men det var stappfult,og ble plassert på øst.

Skrevet

Hei Aurora

Lurer på om vi føder på naborommet da...he he

Jeg er ikke helt sikker på datoen enda men det blir ihvertfall samme uke som deg. Vil gjerne ha 2.mai jeg. Tror ikke de har "planlagte" fødsler på 1.mai akkurat

Skrevet

Hehe blir spennede og se da.Kan no hende du får ks på 1mai også.Men siden jeg er førstegangsfødende så regner jeg med og gå over tiden da...allikevel om jeg har et lite håp og og føde før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...