Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Heisann! Jeg lurer på hvilken type grøt dere gir fra 4mnd? Dere som gjør det da selvsagt. Jeg har gitt maisgrøt fra Nestle, men han har fått litt treg avføring. Så av nyskjerrighet, hvilken type/merke gir dere? Og liker småen det godt?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Gir også maisgrøt fra Nestle, han liker den godt og har ikke merket tregere avføring enda..begynte for snart 2 uker siden og jeg syns han bæsjer mer faktisk! Men det kommer vel, hehe. Har kjøpt svisker på glass jeg da, sånn flytende saft, har hørt det skal være bra hvis magen stopper litt opp.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Vi begynte med maisgrøt, og nå får han det til kvelds og havregrøt med ris og hvete til formiddags. Kjempe glad i grøt! Skal begynne med 6 mnd. grøt nå da. Han fikk litt tregere mage da vi begynte med grøt, så vi har malt i melka hans to ganger daglig.
2 Hærligheter! Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg gir havregrøt med banan og aprikos-smak...Har den ekstra tynn,da går det lettest ned:0) Føler alltid han bæsjer rett etter han har spist grøt,så her er det iallefall ikke treg avføring.
2 Hærligheter! Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Nestle-fra 6mnd- Begynte med det da han var 5 mnd ca.
ChaChi Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 begynte med havre& risgrøt, men det ville hun ikke ha.. ikke så rart, for det smaker absolutt ingenting.. nå får hun maisgrøt, den er litt søtlig i smaken, og den sluker hun:) bruker en god tskje malt i grøten eller litt banan, og da er det ikke noe treg mage her vertfall. uten malten blir hun som stein i magen stakkar, gikk tom i påska, og da fikk hun grøt uten noe en dag.. stakkar lita hadde hylende vondt i magen.. det skal vi ikke gjøre igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå