Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei! Jeg sliter skikkelig med eksem/kviser i ansikt,på rygg,skuldre og hals under svangerskapet Bare lurer på om det er noen som har hatt det problemet før som vet hvor lang tid det tar før det går bort etter fødselen? Er så redd for at det ikke skal gå bort.. Trodde det kanskje ble mindre av de på slutten,men det er faktisk verre:( Har hørt dette kommer av hormonforstyrrelser.. Jeg er i uke 34+5..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg har hatt vanvittig med kviser/eksem siden den dagen babyen min ble unnfanget!!!helt utrolig at det går an! har aldri hatt kviser før, ikke i tenårene og i puberteten en gang så det var en stoor overgang! er nå en uke på overtid og lurer også fælt på når dette vil forsvinne....har fått et linniment på resept som jeg har brukt på det men forsvinner ikke av den grunn....utrolig kjedelig å legge på seg 20 kg, få sinnsykt med strekkmerker og ulovlig mye kviser samtidig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå