Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 hver gang de stapper en sjokolade i munnen;) hoff den samvittigheta...tenker hver kveld: i morgen skal jeg ikke spise noe godteri...klarer jeg å holde det? nei...kanskje en og annen gang. HVORFOR KAN JEG IKKE BARE LA VÆRE....??????
Noah+lykkeliten<3 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 jeg tenker akkuratt som deg: i morga skal jeg ikke spise noe godteri! men klarer jeg det? NEI! blir fortvila over meg selv!
KineC Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Melder meg helt klart inn her... hehe.... Man klarer bare ikke.... det er komplett umulig. Å dersom man skulle klare det sånn ca.. 1/2 time eller noe.. så klarer alltid hjernen å finne på en annen unnskyldning til å putte noe godt noe i munnen. Mitt triks er å ikke ha noe hjemme. Jeg vet at jeg ikke har noe heller, men er i skapet å ser allikevel. Sånn Just in Case.. hehe.
nybakt_mamma Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 melder meg også inn i denne klubben. blir ikke nå lettere når sambo spør om vi skal ha noe godt i kveld..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg føler meg feit samme hva jeg putter i munnen! Har ikke behov for sjokolade og sånt, men har tvert imot hatt skikkelig dilla på kålrabi, gulerøtter, grønne sprø salat-blader og mandler! Ikke de verste tingene med andre ord. Likevel sitter jeg her + 23 kilo og føler meg som en strandet hval!!!! Har masse vann i kroppen da- så regner med det renner greit av etter fødselen. Første gang jeg var gravid gikk jeg opp 34 kg, og andre gang 37 kg da!!!!! Hadde begynnende sv.skapsforgiftning begge gangene...så dersom jeg ser sånn på det så er jo ikke 23 kg så galt da -hehe! Ligger på ca 56-57 kg til vanlig, og er 1.64 høy...pleier å ta ra 3-4 mnd før jeg er nede i match-vekt igjen.
PintSizedDictator Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Tenkte slik eg og, men så klarte eg å slutte med røyken, så da kan ikke snop være så hysterisk vanskelig å slutte med heller;) Nå går det mest i gulerøtter og appelsiner og snop kun i helgene;) E da en begynnelse i det minste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå