Reveenka Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Vet du, jeg får litt ståpels av dem den dag i dag, jeg. Makan til grøsserbarnetv - sånt kunne nok bare skje på 70-tallet.... Hvordan kunne voksne tro at dette ville være moro for barn? Surrealistisk og mørkt, og forvirrende for unger. Tipper produsenten led av ettervirkninger fra 60-tallets flørting med rusmidler... (Håper det ikke var noen av dere som var involvert....c",))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg var ikke redd, kanskje jeg var for ung til å forstå.....ha ha ha ha ha.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Har aldri likt dem, trist og grått, litt skummelt var det og:-) Ikke rart det var vår generasjon som fant opp nettet - i ren desperasjon for å slippe unna mer dårlig barnetv;-))
Northernlights Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 Jeg synes den ungen var bortskjemt..var det ikke noe med pakker og greier? En baby med sutt? (orker ikke se hele snutten =) Stakkars de barna som var redd dem, som måtte gå og legge seg etter noe sånt på TV..huffameg..
Chaiemae Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Jeg elsket pompel og pilt da jeg var liten. Kjøpte den på video for noen år siden også men nå har jeg jo bare dvd-spiller. Var på en forelesning med hun som har laget dem da jeg tok førskolelærerutdannelsen min. Det var gøy. Hun hadde med seg en av dukkene (kopien) også.
phantomet Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Jeg var livredd for pompel og pilt! Og det nytter ikke å si at de bare er dukker...kjenner jeg grøsser fremdeles bare jeg tenker på dem....
Urtete Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Traurige greier! Husker jeg syntes det var rart og skummelt og snålt - og at jeg ikke skjønte noen verdens ting! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå