Gå til innhold

Noen som har TFK pro 3 eller vet noe om den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig i tvil hva vi skal velge. Det står mellom bugaboo cameleon, OTH UJ og TFK pro 3. Liker at cameleon og pro 3 har vendbar sittedel men lurer på om UJ og pro 3 er best siden jeg går en del tur og det på både stier og asfalt. Liker nok designet på UJ best. Cameleon er også fin men sportsdelen ser så liten ut. Liker ikke så godt utseende til Pro 3 men den har vendbarsittedel og stort sportssete.Den er også mye tyngre.....

Er ikke veldig opptatt av at vognen skal veie veldig lite og bli liten sammenlagt, har en trille vi bruker i tillegg. Vesla er 10 mnd og vi har brukt en stor bagvogn til nå, gleder meg skikkelig til å ta i bruk sportsvogn men må først klare å velge!

Dette er vanskelig, tar veldig gjerne imot tips og meninger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du vurderer OTH er vendbar sittedel tydligvis ikke et must. Da hadde jeg heller droppet de over og gått for TFK Joggster Twist.

Har ikke brukt Pro 3 selv men det sies at det er ekstremt kort sittedel i den og må byttes ut fort. I tillegg er den som du sier tyngre enn de andre.

TFK Joggster Twist er god både på asfalt, tereng og snø. I tillegg er den stoooor så den kan brukes lenge, lun og utrolig stødig. Det at sittedelen henger mellom understellert gir også en ekstra demping i ulent tereng, i forhold til vogner der sittedelen klikkes direkte på.

Til forskjell fra OTH har den regulerbart fotbrett og håndbrems.

Skrevet

pro 3 er ca 77 cm lang i full liggestilling. da jenta vår var 70 cm lang var den for kort i ryggen, øverst er en kant for å hindre barnet i å skli ut når det ligger og denne fikk hun rett i bakhodet når hun satt. som bagvogn var den helt super, understellet er veldig bra : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...