Gå til innhold

*jumanji*02.06.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan..ville bare si at jeg var inne å kikket på magebildet ditt etter fødsel..imponerende!!!:) men jeg lurer på flere ting:

* la du på deg mye under selve graviditeten?

* trente du /ør/under graviditeten?

* fikk du ingen strekkmerker?

* var du tynn i utgangspunktet?

Mange spørsmål, men må bare se om jeg kan sammenligne meg med deg og håpe på en like fin og flat mage;)

hehe har mine tvil..men er jo lov til å håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva koselig å bli spurt etter ;-)

Jeg skal si at jeg var kjempeheldig sist gang!! Har faktisk ikke trent eller gjort noe som helst for å få tilbake en flatt mage.

Jeg er 174 lang og veide 65 før første svangerskap. etter opp og ned i graviditeten pga kvalme endte jeg på +7 kilo før fødseln. Alt sammen var naturlig nok bort dagen etter fødsel (barn, morkake, vann osv)

Jeg har til nå gått opp 10 kilo og er i uke 34, så jeg har vel samlet litt

" x-tra ammefett" rundt hofter og lår denne gangen...hehe

Men jeg har fortsatt strekkmerkene tilgode. (ikke noen førrige gang heller)

Jeg tror at hvis man har en noenlunde "normal" kroppsbygging fra før, så har kroppen en veldig fin evne til å komme tilbake til utgangspunktet etter en fødsel.

Uansett hvordan magen min blir denne gang, så skal jeg si at jeg er mye mer gla i kroppen min etter at den har vært igjennom noe så fantastisk som graviditet og fødsel!!

(puppene er jo litt slappere enn før barn osv. men jeg er stolt over kroppens evner til å bære frem et barn, og mener at slike "spor" bare gjør oss mødre enda flottere!!)

En veninne av meg gikk opp 25 kg, men var tilbake med flatt mage og kun 2 kilo igjen, bare 4 uker etter fødsel.....og dette uten annen hjelp enn amminga....det gjør susen hvis man har lagt på seg noen ekstra kiloer....

Bare kos deg med den runde magen...du kommer sikkert å savne den når den er borte alikevel.....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...