snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Kan dere fortelle meg når og åssen skjønte dere når bebisen fikk tenner... Jenta mi er 3 mnd imorra, hun er så urolig om kveldene nå i disse dager, pluss at hun prøver å putte huden min i munnen... hun gråter så innmari mye, hva annet kan det være evt...??????
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 min gutt gnagde fælt på hånda, siklet noe enormt og var urolig, gråt mye da han fikk de første tennene. Nå kommer tenner nr 9-10-11-12 (han er 13 mnd) og han sikler utover alt som er og gnager på smokken sin...gråter ikke like mye lenger, men kan sutre en del.
Maisie Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Er det fordi at de begynner å få tenner at de gnager og sutter på hendene? Min gjør det nemlig. Mye! Syns han har begynt å sikle littl også. Men han er jo bare litt over 3 måneder, er ikke det tidlig hvis han begynner å få tenner?
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 jenta mi gjør akkurat det der ... ligger å gnager og sutter på hendene sine... og gråter noe voldsomt på kveldene.... men e det ikke ganske tidelig med tenner nå...?
Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Tror dette er veldig individuelt. Datteren vår har fått sin første tann i dag faktisk, snart 8 mnd. Hun har gnagd på hendene og siklet mye helt siden hun var 3 mnd.... Så vi har ventet og trodd at de var på vei lenge for å si det sånn...!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 første anonym her; min fikk tenner ved 6,5 mnd. Noen er mye tidligere ute enn det, men de kan sutte på handa lenge før det skjer noe. og det trenger ikke nødvendigvis ha noe med tennene å gjøre. Noen av disse små liker rett og slett å sutte på den
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Lillegutt her har gnagd og sutta på hånda si siden han bare var et par mnd.. nå er han snart 5.5 mnd og den første tanna er på vei.. Forøvrig så vet jeg det pga jeg ser en liten blemme nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå