Gå til innhold

Hvorfor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ikke finne en helt enkel brudekjole uten broderier og perler?

Jeg hadde funnet en kjole jeg ville kjøpe, men vil ikke ha overdelen på den så da må jeg starte letingen igjen.

Vil ha en helt enkel kjole uten noen ting. Noen som vet hvor jeg kan finne en sånn kjole på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også ha en helt enkel kjole. Min er der ikke en perle eller noe mønster på.Min er av merke Nixa. De har mange fine enkle kjoler. www.noxa.se Jeg kjøpte min i en brudesalong.

Skrevet

Åh jeg fallt for mange av de kjolene. De var fine. Håper bare jeg finner ut hvor jeg kan kjøpe en av det merket:)

Takk for hjelpen!

Skrevet

Ta kontakt med de du. Send en mail eller noe.

Skrevet

Forestn, hvor mye betalte du for din kjole og hvilken salong kjøpte du den i?

Skrevet

Uff.... jeg skrev feil adr da,men det skjønte du sikker. det skulle være www.nixa.se

Skrevet

Jeg betalte 4000. Kjøpte den i Kristiansund;)

Skrevet

Ja jeg fant ut av det når jeg havnet på noe skadeforsikring greier hehe:p

Skrevet

Det var billig. Har du med eller uten slep?

Skrevet

Hehe bra det da. Jeg har uten slep.. Men jeg skal ha et slør som er lengere enn kjolen da. Den er på side 4 mod 938.

Skrevet

Den var veldig fin. Jeg vil ikke ha slør så jeg lurer litt på om jeg skal ha slep. Men er så grusomt usikker.

Skrevet

Forstår. Jeg ville ha med armer. Så da var utvalget svært begrenset kan du si.

Skrevet

Hehe ja det skjønner jeg. Jeg vil ikke ha med armer men vil ha tykke stropper. Det er ikke så mange med det heller. Jeg synes at det er så mange tupeoverdeler. Det liker jeg ikke.

Skrevet

Hva med skredder eller TorunnR på QXL?

Skrevet

Blir ikke skredder veldig dyrt?

Skrevet

Du kan kjøpe min når jeg har giftet meg sist i juni... Pronovias, barcino.. Enkel, uten perler eller broderier.. Den er i råsilke med slep. Med underskjørt blir den litt mer "prinsesseaktig" enn uten underskjørt... Ta å google Pronovias, barcino, så får du se bilde av den..

Skrevet

Det var en veldig fin kjole, men ikke helt sånn som jeg har sett for meg. Vil at stoffet skal være helt slett. Kan heller ikke ha tubeoverdel. Må ha tykke stropper.

Skrevet

Jeg har en kjole med tykke stropper og ikke tubeoverdel, med slett stoff. Den er nydelig og med et lite slep bake. Kjolen er creme farve,men med litt broderi og litt perler på "overdel"

mvh

Skrevet

Har du et bilde av den?

Skrevet

Den som byr mest for den skal få den :)

Jeg kan få ta et bilde av den og sende til dem som vil ha :)

Jeg har ikke brukt den pga jeg vart heldigvis gravid og så måtte jeg kjøpe ny :)

Det er en nydelig kjole med stoff knapper bake fra utringingen og helt i enden av slepet. Lengden passer perfekt til 178 cm, men det er ikke problem og legge den opp. Og vist man har litt mave under så går det også helt fint :)

mvh

Skrevet

ps. den koster ny 10 000 kr og der kan følge med hansker og ørepynt (ubrukt)

mvh

Skrevet

Hei irmelinn

Jeg skal få tatt noen bilder av den på fredag og sende til deg :)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...