Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Kan den da gå igjen etter noen mnd`er? Er det mulig???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hvis den går tidlig, dannes en ny slimpropp, så det er fult mulig... (etter hva jeg har hørt)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg vet at proppen danner seg på nytt:) Den er bare ikke ønsket enda... takk skal du ha solfrøken
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Slimproppen trenger ikke gi noen indikasjon på en forestående fødsel... Hvis du fremdeles har en stund igjen kan det dannes enda en ny propp...eller det ikke skjer noe. Men det kan gå mange uker til det skjer noe mer fordi...
ennaH Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Er det kort tid siden du har hatt sex? Sannsynligvis er det ikke slimproppen du har funnet, men en klump med koagulert sæd. Det er veldig mange som finner en slik klump og tror det er slimproppen. Koagulert sæd viser seg som en gulgrønn, gjennomsiktig klump med litt seigt slim. Den smaker salt, akkurat som sæd. Jeg kan ikke huske om jeg så slimproppen da jeg fødte sist. Jordmora mi sier at den ekte slimproppen er blakket med blod i, og at den har konsistens som tyggegummi. Den skal ikke kunne komme ut av livmorhalsen med mindre den presses ut av veer.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Jeg har aldri hatt sex med en mann, ergo er det ikke sjans for klumper med koagulert sæd her...men slimproppen gikk av seg selv, uten veer, flere uker før fødselen. Og den så ut omtrent som du beskriver, hvit-blank med rester av litt blod. Men den var ikke like fast som tyggis, bare mer fast enn utflod ellers. Den kan gå tidlig, og dannes på ny. Man kan leve akkurat som før den gikk, tom bade i basseng. Og det er desverre ingen sikker indikasjon på at fødselen er igang.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Hei, jeg er sikker på at proppen gikk igjen og ikke koagulert sæd:) slim proppen trenger ikke å inneholde blod i det hele tatt.vet ikke hvordan den smaker, he he, konsistensen på min propp er geleaktig, den har ikke gått som en propp men holder på å gå litt etter litt. det som bekymrer meg er at menssmertene og kynnerne mine er blitt værre. får slappe av og ligge for det meste for å forskinke hele greia. Tusen hjertelig for svara jeg fikk:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå