Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Syns barn under 2-3 år er for små til å brukes som kasteball. Mitt barn er under året.. Hvilken omsorgsfordeling har dere, og fungerer det bra`?
camilla^ Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Her i huset er barna hos meg, vi har ikke noen fast avtale mellom oss siden far er syk. Det synes jeg igurnnen er veldig greit. Far har barna når han er oppegående nok til det (eller passer han for godt. jeg har på følelsen at de er langt bak i prioriteringslisten. men det er en annen sak) Synes det fungerer veldig greit, og kunne ikke tenkt meg delt. Min mann har to unger som bor halvparten hos han. Ungene har det bra, men ser at eldste kanskje kunne hatt det bedre å bo mer hos far. Siden det er der hun har vennnene sine osv. Nå er de så store at de skjønner nok mye mer enn hva mine hadde gjort om de hadde vært halvparten hos meg og pappan sin. Jeg tror at små barn har bedre av å ha ett hjem som de er mest i. Slik at ting blir mer rolige for dem. De fraråder jo også barn under 3 år å bo delt. Ungene mine blir hentet av litt forskjellige fra barnehagen, og her endag kom min datter på fire: Jeg vet ikke hvem som skal hente meg jeg. Er det mamma, mormor, mammas kjæreste. Jeg blir helt forvirret jeg. Jeg har ikke sett på dette som noe problem, for jeg synes det har vært best om de ble hentet tidligst mulig om jeg jobber lenge. Og jobber også noen kvelder slik at jeg ikke kan hente de. Og de får jo beskjed hvem som henter de hver dag. Men det er jo ett problem for hun, det har jeg jo forstått nå. Så de blir forvirret de små når det er mye frem og tilbake, og det blir det om de bor delt. Jeg tror ikke de helt får rotfeste noen av stedene når de er så små. Når de blir litt større skjønner de litt mer om hvorfor og hvordan.
Singelmamma og banden Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Det anbefales ikke delt for barn under tre år, og det frarådes på det sterkeste for barn under ett år. Det beste han kan få er opptrapping til delt når barnet blir tre år.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Takk for svar. Jeg ønsker ikke å være noe paragraf rytter, men ønsker det beste for barnet mitt. Helt klart har hun rett til sin far, men syns hun er litt liten nå til å ha "2" hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå