Gå til innhold

HJELP!!! Dett er VONDT! Desperat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hemorider som er store og vonde. Den ene er blodfyllt nå. Det er død og pine hver eneste gang jeg beveger meg... Makter ikke å gå slik i dages vis nå som jeg har vond rygg i tillegg.... noen som vet om noe som hjlper med en gang????? er desperat nå altså...Har hørt at de kan sprekke og at det er helt forjævlig vondt. men hva om jeg stikker hull da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen og få deg resept på stikkpillere.. Litt usikker på om gravide kan bruke det men, legen vet.

Skrevet

Flott! skal dit i morgen uansett. Men trenger ikke noen undersøkele for det???? IKKE glad i slike ting.

Skrevet

Nei ingen undersøkelse, forteller du symptomene vet jo legen at det er hemorider. Jeg fikk resept over tlf engang

Skrevet

Hadde samme plager under svangerskapet og like etter fødselen, stikkpiller er ok, men ikke nødvendigvis reddende desverre. Det som funker raskest og best (for meg vel og merke) var når legen min rett og slett snittet den opp og tømte den, det er jo trykket som gir smertene. Var helt fin med en gang, det var ikke vondt, bare svei litt. Og selvgølgelig litt pinlig, å ligge der med rompa bar....men, men, lettelsen var så stor at det er det første jeg skal gjøre neste gang, skulle det skje igjen...

Skrevet

Hei!

Salve av hamamelis skal være veldig bra. Virker som følgende:

Astringerende (sammentrekkende), stopper indre og ytre blødninger, avkjølende, smertedempende, demper opphovninger, kløedempende, betennelseshemmende, blodårestyrkende, sirkulasjonsfremmende, desinfiserende, uttørkende, bakteriehemmende, sopphemmende, virushemmende, parasitthemmende og styrkende. Trollhassel er en antioksidant.

Fås på helsekost. Kan jo være verdt et forsøk!

Skrevet

hei,hei!

misunner deg ikke akkurat... men vet hvordan det er! Hadde det for noen uker siden, sa i fra til min jordmor og hun kom med et godt å gammelt kjerringråd! --- Smør litt tannkrem på hemoriden... det svir, men deven det hjalp. Etter noen få dager var mine hemorider borte iallefall!!!!!!!! :-)

lykke til...

Skrevet

og hvor lemge skal man i så falll la den tannkremen være på da? er jo sikket begrenset hvor lenge man klarer det hvis det svir veldig.

Skrevet

Jeg har 4 store blodfylte der bak,det var så vondt at jeg klarte ikke å sitte. Jordmoren min sa at jeg kunne bruke en salve som heter Alcos-Anal. Den er reseptfri,og fås kjøpt på apoteket, 2-3 timer etter at jeg hadde hatt på salven,var smertene mye bedre.

Løp og kjøp. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...