Gå til innhold

ååhh, nå er jeg bare sur og lei =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer jo alltid og ødelegge for meg selv.. skrev i en tråd tidligere her at jeg var på date på torsdagen, alt gikk jo helt knirke fritt, klaffa skikkelig godt isammen lissom... begynte og kline og det hele..dro hjem og snakka masse med han dagen etter.. men så er det meg da som er så flink til å virke litt masete og innpåsliten når jeg først blir betatt, så nå har jeg vel skremt bort den gutten tenker jeg.. ååhh, hvorfor klarer jeg alltid og gjøre det? blir så sur på meg selv, endelig finner jeg en gutt som er akkurat min type gutt oxo.. så ødelegger jeg alt.. sur og lei av alt.. men hva kan jeg gjøre for å "få" han tilbake a? HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er lik som deg. Kan bli litt for frempå og utålmodig osv.... Hva var det du gjorde som var så feil da? Hos meg har "teknikken" stort sett funket bra faktisk.

Gjest marie-s
Skrevet

Det er nok ikke noen trøst, men du er ikke aleine, slik er jeg også. Har ingen råd å komme med....for jeg har gitt opp.

Skrevet

like før jeg gir opp alt som heter gutter selv azz, er så dritt lei av de møkkagutta.. men jeg ringte på lørdagen som var og da virka jeg kanskje litt masete fordi han var fyllesyk og trøtt.. lå litt lavt da frem til igår (mandag) prøvde å sende meld men han svarte ikke på den.. kontakta han på msn men han svarte ikke der heller.. tror det bare bunner i at jeg bare var skikkelig masete lissom.. skjønner jo det da, men må vel kunne gi ett menneske en sjanse til da, enn å bare boikotte.. arrgh, likte han lissom så godt!! huff, sorry dette syte innlegget azz.. men sier ja takk til råd :)

Skrevet

Kanskje kjemien bare ikke stemte for han?

Skrevet

han sa på daten at han ville bli bedre kjent med meg, og hinta til at han ville noe mer, men ville lisosm ikke forhaste seg, så er det dumme meg da, som ikke eier tålmodighet eller noe.. huff, angrer skikkelig på at jeg masa sånn azz...

Skrevet

På meg virker det som om han ikke har kjempe lyst til å være sammen med deg. Hadde han hatt lyst til å bli bedre kjent med deg ville han selvfølgelig svart på meldingen din. kanskje du bare har vært skikkelig uheldig. Synes ikke du har vært dum, du kontaktet jo bare en du liker. Det eneste du kan gjøre nå er ingenting, ikke ringe eller sende sms før eventuelt han gjør det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...