Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om man med minipillen Cevazette (var d riktig?) skal ha en uke uten piller når man er ferdig med brettet.. eller om man skal fortsette direkte på neste brett. Har nå brukt minipillen i 1mnd og de har gitt meg mensen 2 ganger... kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det cerazette du mener?

Tror du skal gå rett over på neste brett, mener på at det er det som står i bruksanvisningen.

Er i hvertfall slik jeg har gjort det.

Jeg har ikke fått tilbake mensen ennå heller da.

Skal til legen innen jeg er fredig med det siste brettet nå og høre om jeg kan få noen andre piller.

Blir så humørsyk av dem, og fått så uren hud.

Skrevet

Dosering: 1 tablett daglig fra menstruasjonsblødningens 1. dag. Deretter 1 tablett daglig og kontinuerlig uten hensyn til ev. blødning. Intet opphold mellom pakningene. Ved start på dag 2-5 i menstruasjonssyklus anbefales mekanisk tilleggsprevensjon de første 7 dagene. Etter fødsel kan en starte før menstruasjonen er tilbake. Tilleggsprevensjon (kondom) anbefales første uken. Ved bytte fra andre prevensjonsmetoder, se SPC.

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/C/Cerazette_Organon_83291.html

Skrevet

Takk takk.. da er d bare til å fortsette...

Har tatt kontinuerlig hver dag men likevel blør det som aldri før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...