Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Ja, da har jeg altså rotet bort helsekortet mitt, og finner det ikke igjen. Kan jeg bare ringe legen min å få nytt. Noen som er like distre og har erfaring?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Du må nå spørre legen din da..=) Det er vel loggført på data'n t legen..d har min lege iallefall.. Så legen kan sikkert bare føre på på nytt=)
persilla med en prins Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Legen/jordmor har den siste delen, og den legger de bak hver gang de skriver på helsekortet.Så de har en kopi av helsekortet ditt der !!!!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Legen min har ikke den bakerste delen av helsekortet mitt...
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg rotet også bort mitt, men de hadde kopi og skrev bare et nytt. Var ikke noe problem det:-)
prøvekluten+3små Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 ...hehe,og nettopp derfor kommer helsekortet i tre deler vettu;o) sikkert ikke no problem å fylle i et nytt eller få en kopi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå