Gå til innhold

Hun synger/nynner,skravler KONSTANT !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 2 år og 7 mndr, og hun klarer altså aldri å være stille, ikke så mye som 5 minutter.

Hun synger og nynner hele tiden når hun ikke skravler høl i huet på alle rundt seg.

Gjerne samme sangen i flere timer, med ulike tekster - når hun først henger seg opp i en sang er det hakk i plata de luxe (i kveld har hun sungr melodien til Pippi Langstrump, med masse hjemmelaget tekst)

Jeg blir helt sprø av å høre på henne, må av og til sette på radioen for å få litt "pause".

Merkelig at hun hele tiden MÅ lage lyd ?

Hun er også en skikkelig skravlebøte, prater med alle vi treffer på butikken og bussen og i gården, og kommenterer og spør hele tiden hva jeg gjør og hva vi gjør sammen.

Andre som har slike ?

Blir nesten redd for at hun er hyperaktiv jeg !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig. Fikk en melding fra en treåring at hun bare klarte å holde munn når hun tygget tyggis, hehe...

Skrevet

Har en gutt på 2,1 år som skravler og skravler i ett sett. Syns det er koselig jeg da :-)

Skrevet

Jeg har en 2 åring som er full av energi. Prater å danser å hopper og spretter og finner på en vanvittig masse tull. Har i tillegg en jente på 7 mnd, men jeg synes det bare er utrolig morsomt!!! Aldri ett kjedelig øyeblikk! Glad er hun og hele tiden! Tenk bare på at du har en frisk og glad datter, med stor livsglede. nyt det og vær takknemmlig for det fantastiske barnet du har!

Skrevet

Hehe, sånn er det her også.

I denne alderen går språkutviklingen i et rivende tempo. Alt som foregår inne i hodet kommer ut gjennom munnen ... De holder munn i gjennomsnitt i 19 minutter i den perioden de er våkne, så det er ikke mye fred å få for oss foreldre.

Skrevet

Så koselig at din datter har glede av å synge og snakke . Gutten vår kan dessverre ikke snakke lenger etter at han ble syk. Han har nok mye han skulle ønske å formidlet til oss, men epilepsien har tatt hans tale. Det må være fantastisk å ha et snakkende barn

Skrevet

Innlegg som det setter ting i perspektiv. Vi er gode alle til å klage på ting som vi egentlig bare skulle være glad over.

(Til info har jeg også en konstant skravlende gutt og jeg får også "hull i hodet" innimellom...)

Skrevet

Gutten vår på 2 år og 5 mnd. er også slik..

Kjatra går i ett kjør.

Han prater og prater og synger.

Trenger ikke å være noen der for å høre hva han sier heller, han prater for det.

Skrevet

samme her!!Han skravler og synger hele dagen.Gjerne med volumet på full styrke.

Kan bli litt trøtt av det , men så er det utrolig sjarmerende også :))

Skrevet

Har en gutt som er 2 år, og han kan skravle hull i hue på meg noen ganger. Han elsker å synge og synger gjerne de samme sangene om og om igjen. Men jeg elsker å høre stemmen hans, så jeg har ikke noe imot det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...