Gå til innhold

oppe x antall ganga om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

pia mi e oppe ca 1 gang i timen om natta før å få pupp. for 1mnd sia sov va d bare 2 gang pr natt. ho e 6 mnd. ho nekte å ta flaska, så mann min kan ikkje avlaste meg. ka skal e gjøre? e så trøtt å uopplakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille har startet det samme showet.. Har du begynt med grøt? Det er et triks.. går bedre her i gården. Har også lagt han på eget rom, da sover både han og vi mye bedre. Nå er det en tann på vei, så tror det også har vært årsaken til hans litt sprelne oppførsel natterstid.

Min er 5 mnd nå..

Lykke til:)

Skrevet

er det ikke økedager da?hvor lenge har hun holdt på slik? man sier at de vil ha mat veldig ofte når de holder på å vokse og vil ha mere mat...

Skrevet

ja ho får grøt både frokost å kvelds, så d hjelpe ikkje.

Skrevet

Jeg trodde det var økedøgn med min lille.. Men etter tre netter fant jeg ut at han rett og slett trenger mer mat enn det puppen min alene kan gi..(skal være sagt at han kun spiser på en pupp...:)). Men har fullammet til nå.

Skrevet

oj... da har jeg ingen svar til deg, altså.. Skjønner godt at du blir sliten, jeg var helt utslitt etter våre netter med kjør her. Kan sende deg en klem i alle fall:)

Skrevet

ho har drevve på slik i snart 1mnd no. har MASSE melk, så d e ikkje ø.d.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av hs at jenta mi ikke trengte så mye melk om natten. Jeg prøvde å få henne til å sove igjen uten å gi henne pupp, og etter et par netter uten melk sov hun plutselig gjennom hele natten. Det at de får melk når de våkner på natten er jo som en slags belønning for å våkne. Nå må jeg legge til at dette gjelder barn som er fra 6 mnd og oppover, og som får nok næring i løpet av dagen..

Skrevet

Sånn har jeg det med datteren min også.

Vi begynte med grøt på kvelden i håp om at det skulle bedre seg, men nei, det hjalp ikke. Synes nesten det blir værre og værre for hver natt.

Hun er 5 mnd.

Hun tar heller ikke flaske eller smokk.

Du Anonym over: hva gjorde du for å få h*n til å sovne igjen uten mat da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...