miss_chica Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 venta bare på å få et innlegg fra anonym på blandingsbarnlinken min, og der kom den gitt! syke menneske! men, jeg bryr meg ikke, er bare glad for at jeg nå snart har to blandingsbarn og ikke ett, så h*n kan bli dobbelt så sinna..hehe
Entil? Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 ahh...veit,bli så jævlig provosert av slike ting,men nekte å bry mæ om det...herregud..nå så latterlig..tydeligvis nån som ikke har bedre å gjør...jævla tosk...kunna likt å visst kæm som e så pysat og ikke tørr å stå fram...men e vel redd for oss...siden det e ganske mang i samme situasjon...dessuten e h*n sikkert bare sjalu...kæm e det som ikke syns blandingsbarn e helt utrolig vakre da??
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så ekle! barn er barn uanz!
miss_chica Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 ikke sant! jaja, noen er a4 mennesker og det får vi bare godta =) har forresten godtatt deg på msn nå =)
Entil? Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 ahh toppers miss_chica...men nå vill sambo sitte litt på datan...stakkar...jeg har jo okkupert hele data området..men har fri imorgen,så da regner jeg med at jeg finner deg da;)
miss_chica Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 den er grei vettu =) jeg har ikke lov til å bruke msn på jobben, men jeg er hverfall på bim og facebook. har du facebook forresten?
Entil? Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 jepp,den e grei...ja,har visstnok facebook...har ikke helt satt meg inn i disse greierne..men om du legger meg til så skal jeg godta deg...må prøve å gjøre meg litt kjent med dette...alle vennene mine snakker om det..så...heter kristin marine hansen...men er vel bare å bruke mail-adr min når du legger meg til eller...ikke hvet jeg..kan ingenting;) men vi prates,kos deg på jobb;)
salamander Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 jeg er kanskje naiv, men jeg tror det er noen som melder seg inn her bare for å bølle. kan ikke tro noen av damene som bruker nettstedet er sånn. minner om en 14 år gammel gutt.
*dragonfly* Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Jeg har forstått hvem det er. Jeg vil nødig henge ut noen her , men det er ingen 14 år gammel gutt. Jeg gikk inn og såg på bildene hennes og hun er selvsagt veeeeldig nordisk. Hvis man leser mange innlegg så kjenner man igjen ord og tegn som er brukt de gangene hun har skrevet inn.....
@nne p@ l@nne Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Sånne ting er best å bare overse selv om det er vanskelig!! Blir så lei meg når noen skal holde på sånn. Det er jo heller ikke for å provosere, det er rett og stett ondskapsfult!!
*dragonfly* Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 jepp, det er sant. Men det er greit at hun vet at noen vet hvem hun er så kanskje det stagger henne litt....
elly belly Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Hvis alle slutter å bry seg om en brekkekkel anonym, vil hun slutte å skrive... Oppmerksomhet bare fyrer oppunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå