Mayken Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Når bytter dere egentlig? Så plutselig her i dag at Nann2 er fra 4 mnd. Har dere alle byttet da? Bruker kun mme til å lage grøt til vesla, hun er 5 mnd nå, men det har kanskje ikke så mye å si at jeg ikke byttet før i dag siden det kun brukes i grøten hennes.
Havfrue03.08.06 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Eneste forskjell på Nann1 og 2 er mengden av jern ( mer i Nann 2). Hvis du gir babygrøt ( som er jernberikket i utgangspunkt) i tillegg, får jenta di en riktig mengde av jern uansett.
satime Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Kan ikke hjelpe deg jeg, dessverre, men ville bare si at jeg lurer på akkurat dette jeg også. Derfor dytter jeg denne litt lenger opp;)
=Mina min og mej= Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 husker ikke helt.. men jeg brukte opp den nan 1 jeg hadde når hu var ved 4 mnd alder og etter det kjøpte jeg nan2.. ellerno:)
Mayken Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 ok, var noe sånt jeg tenkte også. Gikk tom for nann1 og når jeg så skiltet i butikken om at nann2 var fra 4 mnd så kjøpe jeg det i stedet. Synes det er litt rart at det ikke står noe på pakkene, eller gjør det det? Bare jeg som ikke har fått det med meg?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Det er generelt lite info å få om mme syns jeg, så man lurer jo på det meste. Kan forresten tipse om flaskeposten.org, der står endel nyttige tips.. Vet ikke om det står så tydelig på pakken, men Nan 2 skal brukes fra 4-6 mnd alder og oppover, pga at jernlagrene tømmes og de trenger å få mer jern inn via kosten. Hvis du bare bruker det i grøten (som er jernberiket av samme grunn) er det sikkert ikke så nøye. Men for de som får mme ellers også bør man bytte mellom 4-6 mnd. Jeg byttet da han var rett over 4 mnd. Ga annenhver flaske med 1 og 2 i begynnelsen tilfelle han trengte tilvenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå