Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 begynt å bekymre meg så. over mange ting. men spesielt over at samboeren min ikke er faren til barnet. har ikke vært full eller noe slikt. redd for at jeg kan ha hatt sex med noen andre uten å huske det. er dette mulig ? om noen andre skulle vært faren så har jeg jo ingen aning om hvem det kan være siden jeg ikke har noe minne av å hatt sex med noen andre. siden vi ikke har hatt et så langt forhold så skal vi ta en test for hans del. han er sikker på at det er han. vil bare ha det på papiret. er redd for at når svarene kommer så står det at han ikke er faren og at jeg da plutselig skal huske hvem det er... hmmm... jeg er litt gal?! håper jeg.. takk for svar:) hilsen håpløs
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Du er nok bare gal, men slapp av, det er helt normalt å bli det:) Han er nok far til barnet skal du se... Jeg har faktisk tenkt slike tanker selv, enda jeg og faren hadde vært sammen en stund før jeg ble gravid, og jeg vet jo selvfølgelig at jeg ikke har vært utro, men innimellom så synes jeg at jeg ikke klarer å huske noenting fra tiden før jeg ble gravid, og da kommer de merkelige tankene der snikende...
fikk jente 6. mai:) Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 hei... Godt å se at det er flere...' Har selv fundert på om noen kunna ha dopa meg ned slik at jeg ikke huska noe...helt sykt... Så vi får si det er normalt... Hvis jeg tenker på tiden jeg ble gravid, er jeg helt blank av og till...
AnnCoglillepinky=) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hihi. Litt festlig. Har hatt akkurat de samme tankene. Selv om jeg om mannen min har vært sammen i fire år og jeg ikke har vært utro. Det er helt umulig at det skulle være en annen far. Likevel
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 godt å høre... hehe.. kjedlig når man får helt noia. jo mindre jeg husker jo verre tror jeg det er... tusen takk jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå