Gå til innhold

Disse "takene" i ryggen.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

......hvor lenge før fødsel har disse dukket opp for dere som har født før? Og hvor lenge har dere som har de gått med de uten at det har skjedd noe enda?

Hatt skikkelige tidvise tak i ryggen siden i går, men kjenner ikke noe særlig i magen..Bare lurer på om dette i ryggen i seg selv kan bety noe?

Sikkert et "desperat" spm det her, men jeg er såååå utålmodig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt slike tak i ryggen i noen dager, er nå 39+3 og håper det kommer noe snart.... Er også desperat og lurer på det samme som mille80

Skrevet

har hatt tak i ryggen ganske lenge nå, men gir seg desverre igjen! Går og håper på at de skal bli til noe mere, men nei!

Men vet at for mange har dette gått over til rier... så det kan jo hende det gjør det for dere...:)

Skrevet

Var på omvisning på sykehuset i dag og da fortalte jm at når vi fikk murringer i korsryggen og slikt at det kunne være et tegn på at fødselen kom.Hun mente at det bare var og ringe så tok de deg inn til sjekk.

Skrevet

Hei tuppa! Er det igang?????Er så spent på dine vegne, selv om jeg ikke har peiling om takene i ryggen betyr at det har begynt!!!!

Å, nå får jeg og snuppa problemer med å sove ihvertfall!:o)

Skrevet

Fikk sånne tak i ryggen jeg også og hadde det i ca 2 døgn før fødselen startet. Kjente ingenting i magen i hele tatt, riene satt i ryggen de også. Så kanskje det er noe på gang hos deg?? :-)

Skrevet

Kanskje det er håp.. Men det ser ut som smertene i ryggen bare gir seg etter noen minutter. De kommer særlig på kvelden og da ligger jeg helt stille og håper på noe mer.. men neida, de forsvinner igjen. Lurer på om det hjelper å reise seg opp og gå litt når de kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...