Gå til innhold

Tips om "bæring".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er tips om nettsted med informasjon for de som er glad i å bære barnet i bæresele, eller som ønsker informasjon om bæreteknikker og nettsteder som selger bæretøy.

www.tettinntil.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du der inne???

Anbefaler siden på det sterkeste! Å bære barnet sitt tettinntil, er helt ubeskrivelig=)

Skrevet

Bæring er superherlig!!! Gleder meg til å bære en baby igjen snart!

Skrevet

Hei Mustang Sally!

Nei er ikke det, men leste om dette nettstedet i avisen her om dagen og ble veldig nysgjerrig på tema! Så først nå at du anbefalet samme link litt lenger nede her også..... (er ikke bestandig jeg følger like godt med):-) Tror jeg kommer til å prøve meg på en eller annen form for bæring når "småtten" kommer ut.

Har du noen flere gode tips, det var jo flere løsninger å velge mellom her...

Skrevet

Mener du bæretøy? Hva jeg anbefaler??

Til nyfødt ville jeg godt for elastisksjal eller slynge. Jeg skal bruke begge. Når barnet blir noen mnd så ville jeg anskaffet meg en MT. Heeelt uunværlig. Venter på et sjal nå så jeg kan ikke si noe om det før jeg har prøvd sikkelig. De som bruker det sverger til sjal. Så jeg blir nok fornøyd:)

Skrevet

Ja, fjummsi. Ikke lenge igjen nå=) Noen planer om hva slags bæretøy du skal bruke til nurket??

Skrevet

*Mustang Sally*: Nå er det rett rundt hjørnet, ja! Jeg har kjøpt elastisk sjal fra Krusedull - MaM ECO, og så har jeg et elastisk GypsyMama. Kjekt med to så jeg kan vaske. Og så blir det nok en del ringslyngebruk tenker jeg - har hjemmelagde fra sist. Men etterhvert blir det nok mest vevd sjal og mei tai tenker jeg, det er det jeg liker best til litt større barn.

Skrevet

Hei dere bærere!

Kan dere si meg om det er stor forskjell på de ulike elastiske sjalene? (De varierer jo litt i pris ser jeg, f.eks MamECO dyrere enn Moby...)

Jeg blir "fersk bærer", dvs har bært jenta mi i Ergo bæresele, men ikke fra nyfødt.

Har kjøpt en ringslynge denne gang foreløpig, men sikler litt på et elastisk sjal. Har termin 3. juni, dersom tykkelse på sjalene har noe å si ifht. årstiden.

Takknemlig for tips!

Skrevet

Jeg har aldri eid elastisk sjal så det vet jeg faktisk ikke. Gå inn på www.tettinntil.com og spør der. Da får du nok et bra svar. Men jeg har termin i begynnelsen av juli og skal bruke moby wrap og maya wrap ringslynge.

Moby wrap er hel elastisk og Moby D er med panel foran. Så den kan du jo bruke lenger. men jeg som har tenkt til å bruke andre ting å slenger meg på moby wrap som bare koster 399.

Se på www.dotedot.com. Mye fint der=)

Skrevet

Da håper jeg det snart skjer noe fjummsi=) Vesla blir nok ei stolt storesøster kan jeg tenke meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...