Gå til innhold

Kjolen av TorunnR på qxl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere handlet hus hun? Lurte på om dere ble fornøyd, var kvaliteten bra? Er stoff av ok kvalitet, blir lett krøllet? Blir det finne kjoler? Kan man velge vilken som helst model?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt av henne,og er kjemefornøyd.Topp kvalitet på kjolen(hatt den med til skredder)Ikke noe dårligere stoff på denne enn på andre kjoler.Topp kjole til topp pris:)Kan velge akkurat den kjolen du vil tror jeg.

Fant en link til litt lenger bak

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8894578

Skrevet

Jeg har kjøpt av henne. Brudekjole og brudepikekjole.

Var kjempefornøyd, virker ikke som om stoffet krøller seg, men har jo bare prøvd den 3 ganger, hvordan den blir etter en hel dag vet jeg ikke enda.

Kjolene ble helt nydelige, i tykk god kvalitet. Jeg sendte bilde av en MaggieSottero kjole. De sydde identiske til meg og datteren min, bare hennes i syrin/lyslilla og min i light gold. Hun anbefales virkelig altså!

Skrevet

Så jeg kan få sydd den kjolen jeg vil ha?

Hva ligger disse kjolene på i pris?

Skrevet

Ja du kan få sydd den kjolen du vil ha. Jeg sendte henne bilde fra MS sin hjemmeside,pluss info som stod om kjolen der. Ikke det at de trengte info, men jeg bare måtte:-) Var jo litt skummelt..Livredd for at den ikke skulle bli identisk!Men det ble den.

Du byr på auksjonen hennes. På "kjøp nå". Da koster kjolen 3400,- eller 3600,- Uansett om du velger avbildet kjole eller egen kjole.

Skrevet

Oj. Da skal jeg gjøre det når jeg har funnet drømmekjolen:) Kjole til 3400 kr er jo billig!

Skrevet

De fleste koster vel 3600kr,men det er de jammen meg verdt altså!Hun heter forresten TorunnsDrommekjoler nå,ikke TorunnR slik som før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...