Gå til innhold

"voksne" jenter i Sandefjord?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! med voksne mener jeg ikke gamle,gråe triste jenter..men like barn leker jo best sies det...jeg er selv 28, med en sønn på 2 år, og venter nr 2 i begynnelsen på september. Jeg er hjemmeværende/jobber hjemmefra..men søker noen flere hyggelige bekjente i sandefjord,...ikke lett å komme i kontakt med jenter her må jeg si:)Søker andre jordnære..hyggelige...blide og posetive venninner med interesser for livet utenom bleier og vogntrilling også...noen som vil treffes en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei! Jeg vil gjerne treffes en dag:) Jeg og mannen venter vår første i slutten av juli. Kan du ikke ta og sende meg en mld til postkassen min, så kan vi prøve å avtale litt nærmere tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jeg skjønte ikke helt dette postkasse opplegget..kanskje fordi jeg ikke har opprettet noen profil på meg selv..og derfor ikke får sendt noen meldinger fra min innboks..?!:)

Kanskje det heller hadde vært like greit med msn eller mail? Har du en mail adr jeg kan sende det til i stedet for?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

hei jeg venter også mitt 2 barn i augurst.. hadde vært oreit å freffe noen så mann kunne bli kjent med under graviditeten og for en trille tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 26. Dette er mitt første svangerskap. Men har også lyst på en trillevenn.. Er ingen i min vennekrets som har barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg har en datter på 1 år og venter nr. 2 08.08.08. Jeg er 29 år og jobber stort sett kveld og helg så trilletur på dagen er fint for meg også :-)

Kanskje vi sees på treff til onsdag da :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,høres koslig ut og treffe noen her,jeg har bare bodd her rundt ett år,så hadde vært fint og bli kjent med noen rundt her,jeg bor litt på utsiden sandefjord,men bruker bare 10 min til byen.

Er 33 år,har en jente på 6 år,en jente på 6 mnd,og vi venter nestemann i august,trenger absolutt noen nye impulser utenom barn av og til.Håper noen sender meg en melding,ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei silja33,

 

Fikk lyst til å svare deg på meldinga di :) Jeg er 32 og bor i Tønsberg. Venter vårt første barn i juli og har veldig lyst til å bli kjent med jenter på samme alder som meg selv. Har du vært med på noen av treffene på Peppes i Sandefjord? Jeg har ikke vært der enda, men kunne tenkt meg å ta en tur. Ha en flott dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,koslig,har ikke vært på noen treff ennå,har akkurat kommet innpå sidene her igrunn,tenkte det var moro og prøve det.

Har bodd her litt over 1 år,så er ikke så kjent ennå.

Hadde vært moro på ett treff,eller på kafebesøk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...