Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 "ikke gravide" ut men bare sånn har lagt på med en del??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Har jeg frem til nå... nå er jeg i uke 24 og begynner å bli gravid
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg ser kvapsete ut når jeg tar av genseren min. Litt polstring foran. Tror ikke noen kan se at jeg er gravid enda. Forrige gang hadde jeg en liiiiten klump i 5 mnd. Så det blir vel ikke så langt unna denne gangen hell.
Entil? Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 jes...signerer her jeg også...magen min ser ut som en muffinstopp...jeg vill også ha en slik fin stram gravid mage som jeg ser alle rundt meg har..men den kommer vel tenker jeg;)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg er i uke 17 og ser ikke gravid ut, folk som møter meg tør liksom ikke spørre om jeg er gravid pga at dem er redd for å få nei til svar. Litt gøy og se på når dem står der og lurer.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg er 14+4 og ser feit ut hele dagen. Om kvelden når jeg legger meg er magen mer gravid, liksom... På dagtid ser jeg bare dvask ut. Slapp i fisken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå