Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg går rundt å er så redd noe skal skje med babyen min..Hun er 6,5 mnd, og en liten solstråle. Jeg har pratet litt med noen om det, men syns fremdeles det er vanskelig. Huff, kan ikke ha det sånn.. Andre som tenker på det? Tror jeg er anonym i dag...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Tror nok ikke du er alene om å ha sånne tanker, jeg er også livredd for at det skal skje min lille noe. Om jeg mister han har jeg ingen, han er og blir mitt eneste barn. Hadde jeg hatt flere hadde jeg hatt noe å leve for om det skulle skjedd noe med et av de, men om det skulle skjedd noe med denne ene, hadde jeg nok gått på havet ja. Men vi må prøve å skyve disse tankene til siden, det skjer ikke noe med våre små
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Ta kontakt med helsesøster, og forklar situasjonen! Forstår at det er slitsomt, så det er viktig at du blir kvitt slike tanker. Jeg hadde uro i meg i svangerskapet, at det skulle være noe galt med babyen min, og da snakket jeg med legen om det. Fikk ekstra ul, og det hjalp veldig. Og kanskje helsesøster har noen du kan kontakte som kan hjelpe deg også ? Håper det løser seg :-)
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Har det også sånn ja....desverre! Min datter er 7 mnd og det går bedre! Er overhode ikke redd for henne på dagtid, da koser vi oss og hun er blid og fornøyd! Det er natta som gjør meg gal... Mister litt kontrollen på et vis, over hva som kan skje henne. Men jobber med saken, og som sagt så går det bedre! Vet ikke hvor normalt dette er, men tipper det er endel som har det slik i kortere eller lengre tid. Når tror dere det er på tide å ta kontakt med noen som har litt greie på slikt?
Mayken Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Sånn har jeg det også. Er så utrolig slitsomt, føler meg litt småhysterisk. Alt er egentlig greit på dagen, men på kvelden når snuppa har lagt seg, kommer redselen og tankene. Er inne på rommet og lytter om hun puster flere ganger. Hun er nå 5 mnd. Håper det gir seg snart. Tror nok det er ganske normalt å ha det sånn litt mer eller mindre. Er jo en stor omveltning og ansvar å bli mamma.
Rose69 Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Dette er helt vanlig tror jeg.Vi er blitt mødre og et urgammelt instinkt medfører disse tankene.Noen ganger kommer også tvangstanker inn i hodet mitt, om det skulle skje noe med han.Dette skjer spesielt når jeg hører om ulykker osv.Da knuger jeg han tett inntil meg.Men etterpå tenker jeg at jeg ikke kan overdrive heller.Men vi er og blir hønemor...sånn er det bare.Nyt dagene du, og vær takknemlig for alt du har fått :-)
Gjest Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Min gutt er 3 mnd.. jeg er også livredd for at noe skal skje han.. og når han er lagt for kvelden er jeg flere ganger inne å lytter om han puster.. slitsomt.. men er såå redd det skal skje gullet mitt noe.. da vet jeg ikke hva jeg gjør.. går vel over håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå