snull Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Har lest innlegget ditt nå, innkludert svarene du har fått og også gitt. Synes du bør få jenta di sjekket enda en gang for KISS....mye er skremmende likt slik vi hadde det før jenta vår ble behandlet for KISS. Det er kjempeviktig at det er manuellterapeuter som til vanlig arbeider med barn....og som gjerne har erfaring med å behandle KISS-barn. Klem
Labbetøs Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hvilket innlegg er det du har lest? Hva er det som er likt? Jeg skal "tvinge meg på" barnelegen i morgen tidlig, og vil gjerne vite mest mulig på forhond.
snull Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Det innlegget om spisevegring hos jenta di! Den uroen det virker som jenta di har er veldig likt jenta vår. Vi måtte også reime henne på kvelden for at hun skulle sovne....ellers viftet hun med armer og ben i ett sett. Hun sov også VELDIG urolig, også innsvøpet i teppe...og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg var oppe om natten for å pakke henne inn igjen.....for i det hele tatt få noen timer søvn. Har vært i kontakt med barenlege på sykehuset og på helsestasjon, men ingen hadde hørt om KISS. Vi måtte til oslo på barneklinikken for å få det bekreftet. Der er de kjempeflinke, og har behandlet MANGE KISS.barn !!! Viktig å få dette undersøkt hos noen som har peiling!!
Labbetøs Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Er det bare urolig søvn som var likt? Hadde jenta di bare den ene bivirkningen av kiss?
Expat Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Snull har viderekommen utdanning i brystvegring. Nesten akkurat så ille som hos fjummsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå