Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 er sykemeldt pga kynnere... men no har i en kynner,magen e skikkelig hard å det verke oppover i ryggen....e skikkelig ubehagelig...ska te legen imårra,håpe dette e "normalt"...huske ingenting sånn fra forrige sv.skap...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 huff da..høres ikke godt ut... har også hatt noen sånne kynnere tror jeg, magen ble helt hard og jeg kunne kjenne livmoren som en rund ball...var litt ubehagelig men ikke vondt..er bare 19+5 da...de blir kanskje sterkere etterhvert?...
*dragonfly* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Tror det er større sjans for å ha mer smerter med svangerskap nr. 2 . Jeg har også masse smerter nå, men ikke i ryggen, bortsett fra bekkenet da...... Det går nok bra skal du se, men dte re jo betryggende å dra til legen i morgen da.... Hvor kommer du fra?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 veit ikkje i...går vel over etterhvert får i håpe..e ikkje nokka spes vonde,bare ekstremt ubehagelig...får høre ka legen si imårra...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 kjæm fra molde omegn...huske ingenting fra sist...e sååååååååå mange år sia...å var så ung da,så alt var så nytt og lett..å no har en mere inntrykk,vært med på mere osv...
*dragonfly* Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Da er vi to Stenger de sykehuset i Molde i sommer? Du blir kanskje ikke berørt av det ? Du føder vel like etter de åpner igjen..???
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2007 bor du å i molde??bor i malmefjorden i da.... kjæm ho før termin blir i nok berørt ja...de åpner igjen 16.juli 07.30...
*dragonfly* Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 æssar her. Slæpp ta tulljet( me stænging tå sjukehuset) der i vettø. He ikje tærmin før medten tå Sept.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2007 ska nok gå bra uansett tenke i....
*dragonfly* Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 D gjær det nok. I måtta t kr.sund forrige gång. i likte me der! Kosn e magen i dag???
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2007 har sovet sååååååååååå dårlig i natt...hatt vondt i ryggen,ikke funnet skikkelig god liggestilling heller....så har stort sett makket meg gjennom natta.. e så trøtt no,men tør ikkje sove for da kjæm i nok forseint te legen..hehe...
*dragonfly* Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 uff, høres ikkje nåkkå kjekt ut. Får håpe legen finj ut tå d. Lykke te da!!!!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2007 ja det håpe i å :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå