Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes bilder av mager ETTER fødselen. Det er jo magebilder over alt nå som visert de struttende fine magene, men ingen som viser magenen etterpå. Er magenen så lite fotogene at det er ingen som vil vise dem??? Hadde vært kjekt å se hva man kan vente seg. Lurer på om magen bare vil henge der som en slapp sekk og at du må putte den på plass oppi bukser og truser. Kanskje det er en grunn til at slike bilder ikke finnes.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos de aller fleste vil livmoren være forstørret en god stund etter fødselen, så de fleste har en liten kul fortsatt. Legen sjekker om livmoren har gått tilbake til normal størelse når du er på kontroll 6 uker etter fødsel. Ellers tror jeg det er ganske stor forskjell på hvordan magene våres ser ut etterpå. Selv håper jeg på å slippe unna strekkmerker denne gangen og.........

Skrevet

noen er jo heldige da, men vet av egen erfaring at jeg absolutt ikke kunne tenke meg å dele de bildene med gud og en hver mann sånn uten videre:)))

er forresten ingen bilder av meg fra den tiden UTEN klær på magen da...

er en grunn til det også :)

når jeg tenker meg om, så er jo den største grunnen sikkert at babyen har kommet, og hva annet enn babyen tar man bilde av da?? hvertfall ikke magen:)))

Skrevet

hei! jeg var smått overvektig før fødsel og har igjen en liten tullemage.. med strekkmerker etter første.. d blir sikkert mer heng etter andremann nå.. bare 2 år etter... men mamman min som var slank hos hu forsvant magen i det ungen kom ut.. så så man ikke noe mer til den.. hun er 50år nå og har ikke et gram fett på magen og stram i skinnet..

jeg tror hvordan magen ser ut etterpå varierer like mye som de gravide magene gjør:) men å trene magen etter fødsel.. (man skal vel ikke begynne med en gang, skjekk ut d evnt.. ) hjelper nok på flafsemage:)

Skrevet

Skal si deg èn ting jeg....Magen min etter fødsel, er det INGEN som får ta bilde av... Forrige gang hang den som en slapp sekk ned på lårene, med strekkmerker og greier... Skikkelig herlig! hehe... Men det var verdt det da.. Blir nok ikke bedre denne gangen heller.

Skrevet

Jeg var superstolt over magen min etter sist fødsel!! (det var litt som en "bolledeig" de 3-4 første dagene, men sen ble den fin) ca 3 mnd etter fødsel var musklene på riktig plass igjen.....

Håper at jeg har like mye "flaks" dnne gangen....hihi

ligger et bilde på siden min som er tatt akkurat en uke etter førstemann;-)

Skrevet

Nå fikk du meg til å se gjennom bildene fra føden, etter forrige fødsel. De ildene har jeg ikke sett på på en stund. *snufs*. Ble litt rørt jeg. Hormonell som jeg er. Gleder meg bare mer nå da, så tusen takk skla du ha. Du burde blitt premiert med et bilde. Hadde to stk så jeg, men sorry, de egner seg ikke for offentligheten. Men jeg kan bare si at etter ca to uker følte jeg meg OK, og etter en ca tre måneder, så var jeg tilbake der jeg var før jeg var gravid...

Men igjen: takk. Det var gøy å se de bildene igjen....

Skrevet

Nå 14 dager etter fødsel, er min mage som den var før jeg ble gravid. Litt mykere bare og rundere på en måte, men den verken henger eller er deigete. Til og med mannen min er imponert over hvor fort den gikk tilbake. Men jeg har ingen bilder av den:)

Skrevet

Etter første fødsel var jeg overbevist om at jeg ville kunne se magehuden ligge og slenge ved siden av meg i senga, men der ble jeg positivt overrasket. Jo, den var som en bolledeig, men du verden så raskt det gikk at huden trakk seg sammen igjen. Er mere spent nå andre gang, kanskje det tar lengre tid da.Men denne gangen skal jeg straks de 6 ukene er gått begynne med magetrening!

Jeg hadde aldri tenkt på å ta bilde av magen i ettertid, som det blir sagt her, fokuset blir på babyen!

Skrevet

..åh, så deilig å lese de innleggene som forteller at magen blir (nesten) (eller helt) som vanlig igjen etter fødselen. Men til dere dét gjaldt: hvordan så dere ut før dere ble gravide? Heelt flat og uten et gram fett, eller en naturlig kvinnemage, dvs litt myk? (jeg var ganske slank, men hadde absolutt ikke antydning til vaskebrett, liksom..;-) )

Bare lurer på hva jeg kan forvente... Og ja- dette varierer sikkert veldig fra person til person; også hos dem med "like" mager i som utgangspunkt............

Skrevet

..lurer på dette, altså. Noen?? :)

Skrevet

Hei!

Jeg var vel "slank" før jeg ble gravid. Og magen er blitt nesten den samme etter fødselen. Litt mykere, men den har trukket seg ganske godt inn med tanke på hvordan den så ut samme dag jeg fødte, hehe :)

Her finner du bilder både fra før og etter fødsel: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/439751

Skrevet

Tusen takk!:)

Du er nok litt slankere enn det jeg var, da. Men jeg trener fast, gjør det også nå i svangersk, så jeg håper det går ganske tilbake av seg selv etterpå.... Fine bilder, nydelig baby!:)

Skrevet

Jeg var helt flat før første fødsel, men ikke noe vaskebrett. Som jeg skrev over ble huden overraskende fort stram igjen, selv uten trening fra min side. Det som vil kunne sees er en "kul" midt på magen på de som har født..men det anser jeg bare på som en "stolthet" over å ha født barn:-) Har heldigvis en mann som mer enn gjerne ser at det heller er mere "spekk" på magen enn lite..

Skrevet

Er nok veldig individuelt mtp elastisitet i huden osv.

Jeg må si at jeg var en av de heldige etter sist svangerskap. Jeg var ikke veldig stor sist(og ser ikke ut til å bli det nå heller) og fikk min fasong tilbake relativt raskt. Ingen strekkmerker heller.

*håpe håpe denne gangen også*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...