Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Min datter på 15 mnd skal snart til fotograf. Dette er en "gammeldags" fotograf, ikke en sånn digital nymotens, men en sånn som fotografene var før. Jeg har bestilt en serie på 17 farge bilder. "problemet" mitt er hva i all verden jeg skal ha på ungen...... Jeg har ikke noe i skapet heller, må ut å kjøpe. Men jeg aner virkelig ikke HVA.... Noen med forslag?
Anonym ;) Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 .......hva med bunad, en kjole med tilhørende lue og sko fra hm og en søt kjeledrss og naken. Da får du sånn cirka fire bilder av hvert. Det gjorde jeg. Tok bilde av tøtta i bunad med mamma og pappa. Sp naken-bilder. Så kjeledress. Så kjole.
Vekt 75 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg skal ha med alle fire barna. Har bestilt 16 bilder. Noen skal være gruppe bilder med alle fire. Guttene (3 stk) skal ha dongeri bukser og en stilig t-skjorte og jenten (1 år) skal ha dongeri kjole. Vil at det skal være hverdags klær. De bildene med snuppa alene skal hun ha bar overkropp og et smykke. Har et slikt bilde av de tre andre. Lykke til hos fotografen
Mari26 Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Snuppa tok bilder hos fotografen i bare bleien, med dongerikjole og en hvit sommerkjole. Hadde bare kjolene-ikke strømpebukse eller noe under.
Ranveig R Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Ta med litt forskjellig, og høyr kva fotografen synest. Tips: * bunad eller festdrakt, då med sko og hue * naken eller ev. bare i bleie * selekjole med bare bleie under, gjerne med eit fint smykke * matroskjole, uten sko og strømpebukse * sommarkjole og solhatt Med mindre jenta skal vere veldig oppdressa (f.eks. i bunad), synest eg at bare føtter er utruleg sjarmerande på barnebilete )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå