Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Fikk mail fra Free Lotto om at jeg har vunnet en million!! Er det bare juks å bedrageri?
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jepp, har også fått flere slike mailer. Sletter de med en gang jeg (redd for virus..)
jamlena Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Får de jeg og... Var på tv for en stund siden om bla den nigerianske mafiaen som driver og sender ut disse mailene... Det som er vettu er at du må først betale inn penger for å få tak i den millionen... skikkelige luringer.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå