Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 har vært på 3D UL i dag og er kjempe stolt av skryte bildene og filmen vi fikk.. tenkte kanskje da at svigermor hadde syns det var koselig å se disse vi da men da tok vi feil. når vi la frem bildene og skulle vise bare blåste hun i nesa og lurte på hvorfor hun skulle se på dem.. hun fikk jo se han når han kommer ut og dessuten så hun jo bildene fra UL i 18 så hun så ikke vitsen med å se på disse. så begynte hun og gnåle om at UL var skikkelig skadelig for barnet og sånn.. vi fortalte også at vi har kjøpt vogn. eller vi fikk den av mine foreldre. da ble hun enda mer grinete og begynte og kale meg bortskjemt og hun ville ikke at hennes sønn skulle venne seg til å få absolutt alt og bli like bortskjemt som meg og ba han rett og slett slutte og ta i mot ting fra mine foreldre. dessuten mente hun at det var så bortkasta og kjøpe vogn før ungen var født for vi visste jo tross alt ikke om ungen kom til og overleve fødselen eller ikke.tenk å sitte å si sånn til en første gangs fødende!!! groteskt. blei så lei meg jeg at jeg bare løp gråtende ut.hørte inne at samboeren klikka helt. han skjelte dem ut og sa at hvis dem skal holde på sånn kommer vi ikke til å komme på besøk noe mer og dem kan glemme og få oppdateringer på hvordan ting går. vi satt og gråt lenge sammen i stad. vi er så utrolig skuffa over dem. og ikke minst samboeren min. det er jo hans foreldre. hvem er det som oppfører seg sånn oven for sin egen sønn??? uff blei ikke mye mellom rom mellom avsnitt her men måtte bare få ut litt
Carta Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 For ei uforskamma dame!!! Kjenner jeg ble skikkelig provosert her selv!!! Virker nesten som om ho er sjalu for at foreldra dine kjøper ting til dere... :S Nei, en sånn oppførsel kan ikke gå upåaktet hen! Flott at samboer'n din sa ifra!!! Selvfølgelig trist for dere begge at ho har oppført seg sånn, men dere har i allefall fått sagt i fra hva dere tolererer! Og det er flott!!!
Solskinnsjenta Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Man kan dessverre ikke velge sine svigerforeldre! Du får hilse samboeren din og si at det er flott at han har blitt en så god mann på tross av sine foreldre! Det sagt, det høres ut som sjalusi; hun føler seg truet både av deg og av din mor. Du har tatt hennes plass som kvinne #1 i sønnens liv, og hun føler seg kanskje underlegen iforhold til din mor og er redd for at hun skal få bedre kontakt med deres barn enn henne! Jeg håper at hun kommer seg og skjønner at hun ikke er tjent med oppførselen sin. Hun trenger å få godt forhold til barnebarnet sitt, og barnet trenger alle besteforeldrene sine! Jeg skjønner at dere er frustrerte, det ville jeg også vært!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. jeg har en svigermor som ønsker at det barnet jeg bærer på, ikke var til. hun vil at jeg skal ta abort. jeg er nå 18 uker på vei! hun har vært imot det siden hun fikk vite det. hun selv fikk min sambo da hun var 20 og faren hans var 18!!!! jeg skjønner at hun ikke vil at vi skal gjøre samme feilen, men det som er problemet her, er at min sambo var planlagt mens hans lillebror som er 3 år yngre ikke var det! hun vil bare at barnebarnet skal dø hun.. og min sambo stiller ikke opp for meg og barnet, han bare overser det og sier at det er slik hans familien er. teit teit teit.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 uff ja disse svigermødrene er en rase for seg selv.. min sambo var sånn før han at han ikke sa i fra når noe ble sagt. han visste jo ikke bedre stakkar. mennår han nå har fått litt innblikk i hvordan folk i andre familier har det har han skjønt at noe må skje. det gikk faktisk så lang at jeg flytta hjem igjen for litt over et år siden. først da tok han meg på alvor. og etter dette har han bare vært helt fantastisk. det verste er vel nesten at vi har svigers som naboer og vi ser dem hver dag...
Love my kidz Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Huff for en kjedelig situasjon! Kjipt å ha dårlig forhold til familiemedlemmer, er jo nettopp disse som man står nærmest som skuffer en mest. Virkelig godt at dere som par står sammen om dette. Skal selv på 3D-ul neste uke, gleder meg - ble det bra bilder og dvd? La også merke til at vi har termin på nesten samme dag =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Mine svigerforeldre (begge da) er sååå irriterende at en kan få spader!!!! De skal bestemme alt: Dere kan ikke dra på ferie når dere får baby det er super farlig og bla bla... Dere kan ikke dra til Hennes foreldre (mine) som bor 10 mil unna der vi bor... Det blir alt for langt... Bla bla bla.. De skal liksom bestemme ALT.. utrolig frustrerende!!!!!! I begynnelsen ble jeg rå forbanna, men jeg og sambo jatter bare med nå... Ingen vits å diskutere... Vi er voksne og gjør som vi VIL uansett! Jeg for min del svarer kortest mulig på ALT som har med graviditeten å gjøre. Om jeg svarer så har de formening om alt mulig, så her er trikset å fatte seg i korthet. Forresten rett før vi skulle fortelle det (jeg var litt over 3 mnd på vei) da klarte de å si "dere må da IKKE være så dumme å bli gravide". Jeg gråt hele den kvelden for å si det sånn. Vil bare si du er dessverre ikke alene om dette prbolemet og som flere har nevn: En kan ikke velge sine svigerforeldre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå