Gå til innhold

Trenger litt hjelp her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille vimsete prinsesse på 3,5 år datt rett bakover og ned av stolen og smalt bakhodet i laminatgulvet. Masse hyl og grin.

Etter 20 min sloknet hun på sofaen, jeg vekket henne etter 15 min og var litt "trøtt" å vekke, men det var jo også midt i vanlig legge tid- så hun var nok sliten fra før også. Når jeg fikk henne våken, pusset tenner og tisset virket hun helt normal. Tegnet og leste ognå ca1,5 time etter fallet ligger hun å synger i sengen.

Har snakket med legevakten og venter egentlig bare på at legen skal ringe igjen.

Men noen som vet??? Har hun fått hjernerystelse?? Hvis hun er i form i morgen tidlig-kan hun gå i barnehagen????

Og hennes favoritt- kan hun gå på allidretten imorgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig! Er det vanlig at hun slokner på sofaen slik da? Hvis ikke så hadde jeg vært litt bekymret og i alle fall hørt på hva legen sier når han ringer.

Hvis hun er i form så hadde jeg nok fortsatt hverdagen som før, men vært obs på formen og sagt ifra til barnehagen om hva som har skjedd og at de skal følge godt med henne. Og allidretten: hvis alt går bra i kveld/natt/på barnehagen så er det vel ingenting i veien for å gå på idrett også. Men hør hva legen har å si. Hadde min jente sloknet på sofaen så hadde jeg blitt svært bekymret, men hun sover aldri på dagen lenger.

Lykke til. Håper ingenting er galt.

Skrevet

Dette skjedde kl 19.00, og hun sovnet etter 20 min. Det er ikke veldig vanlig at hun sovner sånn på sofaen kl 19.30, men med smertene og gråting så ble det kanskje litt utmattende.

Og det skjedde rundt leggetid og hun pleier å være trøtt da.

Skrevet

Jeg hadde nok regnet med det var utmattelsen,så sent på kvelden.

Håper alt er bra nå da?

Skrevet

Jo takk alt gikk veldig bra, visste ingen tegn på hjernerystelse utover natten.

Og var i form på morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...