Gå til innhold

i dag har jegmerket kor sliten jeg egetlig er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker såvidt å reise meg! og seff har snuppa vert rar idag, for hun spiste en liten busk, så hun har sovet helt skjeivt, så i stede for å sovne kl 6-halv 7, så har jeg nett lagt hun og hun bare griner!

hunhar spydd og bæsjet om en annen i hele dag! er sååå lei av spyingen! gleder meg til den dagen det gir seg! og i tilegg er det maur i hybelen, så jeg kan ikke legge henne fra meg på gulvet for det er bare ekkelt, og hun spyr med engang da for hun ruller over på magen...

uff blir bare klaging herfra idag! så skal jeg fremføre et prosjekt på skolen neste uke som jeg er så vidt begynt med, og idag orker jeg ialefall ikke gjøre det, og helt sikkert ikke imorra heller. får aldrinoe særlig avlastning av familien min og bf er ikke involvert i det hele tatt!

føler egentlig bare for en røyk eller 2 men det har jeg heller ikke! nei i dag er en dåårlig dag! måtte bare få det ut av systemet, klage litt:) hjelper det. men vil forsatt ha en røyk da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle gjerne passet henne litt for deg, jeg. huff, er slitsomt når de er syk.

håper hun blir bedre:)

Skrevet

ja hversågod ta hun :P neida jeg bare har en sånn dag, håper det blir bedre imorra... men takk for det:)

hun er ikke akkurat syk heller men har refluks så hun ar spydd siden hun ble født.. er sååå lei av å tørke spy og lukte spy nå...

Skrevet

kan eg få spør ka refluks e? hørtes ikje kjekt ud jallefall.. har sånne dager så deg eg og,di e ikje kjekke.. har så mange stygge tanker i hode akkurat då :S:S

Skrevet

Har hun spist busk og er rar? da ville jeg tatt en tur til legen tror jeg....

Skrevet

hun har en svakhet pålukkemuskelen mellom spiserøret og agesekken så den holder ikke maten nede i magen og da er det veldig lett for henneog spy.. godt det ikke bare er meg da:) såg det egentlig idag,masse sånne innlegg... blir så lei og for det dår jo ut over hun og at jeg er trøtt oglei. håper på en bedre dag imorra..

til du anonym, hun fikk spydd den opp igjen, det var slik jeg såg at hun hadde spist en sånn liten greie, og etterpå virket hun frisk, så jeg følte ik noe behov for å dra hu med ut og til legen, regner med hun står over dette og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...