Gå til innhold

Klør hemorider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på om jeg har fått det jeg, for jeg har en svak kløe bak i rompa (inni hullet liksom) .. Jeg prøver å se om jeg kan se noe som stikker ut, men ser ikke noe uvanlig bak der...

Noen som vet om det kan være hemorider likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,de kan klø..vet ikke om alle klør..men det kan jo hende du har innvendig hemoride..

Skrevet

Jeg har hatt kløe der bak i noen år nå faktisk, spurte legen og hun mente kanskje det kunne være en innvendig hemoride. Var liksom ikke så mye å gjøre med det fikk jeg inntrykk av.. Bruker å smøre meg med den alcos anal greia, hender det hjelper for en periode, men så er det tilbake igjen,.......Utrolig kjedelig!

Så hvis det er noen andre som har noen tips til andre salver/kremer som funker så mottas det med takk :)

Skrevet

Æsj.... Men hvordan i all verden skal jeg finne ut det a.. ?? Hva skal jeg gjøre?

Jeg blør litt hvis jeg har hard avføring, men ikke masse....

Skrevet

Jepp de kan klø. Hvis det er innvendig er det bedre å bruke stikpiller i tillegg til salve.

Skrevet

er ikke kult å gå å klø seg langt inni rompa heller liksom - er jo umulig å komme "til"

Skrevet

Kjenner til det ja....hmmm ikke spes. kult nei....

Skrevet

Jeg bruker sheriprokt salve til utvendige. Hjelper raskt heldigvis. Smører godt rundt åpningen, etter tre-fire dager ble det borte.

Veldig glad for å slippe å klø nå. Noen ganger måtte jeg bare løpe av gårde, klarte ikke sitte stille en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...